Skip to main content
فهرست مقالات

نقش روابط عمومی در موفقیت شرکتهای چند ملیتی در چین

مترجم:

(2 صفحه - از 31 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : چین ،روابط‌عمومی ،آژانس بزرگ روابط‌عمومی جهان ،نقش روابط‌عمومی در موفقیت ،رشد بازار روابط‌عمومی در جهان ،سرمایه‌گذاری شرکتهای چندملیتی در چین ،موفقیت شرکتهای چندملیتی در چین ،آژانسهای روابط‌عمومی ،گسترش حجم سرمایه‌گذاری شرکتهای چندملیتی ،بازار ،سازمان روابط‌عمومی کشور ،شرکتهای روابط‌عمومی ،کشور چین ،مدیر شرکت آگیلوی ،تبلیغاتی ،خدمات روابط‌عمومی ،دستمزدهای ،بزرگترین سازمان روابط‌عمومی ،شرکت " فلیشمن ،درآمد حاصل از فعالیتهای روابط‌عمومی ،شرکتهای چینی ،شرکتهای تعاونی پرجمعیت‌ترین کشور جهان ،شرکتهای پیشرو چینی ،جهان ،شرکتهای چند ملیتی ،دولت مرکزی چین سر ،شرکتهای چینی بزرگترین ،ساخت لوازم‌خانگی جزء شرکتهای پیشرو ،فعالیت ،روابط‌عمومی از سال

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) نقش‌ روابط عمومی‌ در موفقیت شرکتهای چندملیتی در چین مترجم:سهیل ایلداری "لی هونگ‌"مدیر داخلی شرکت‌"فلیشمن-هیلارد"دومین آژانس بزرگ روابط عمومی‌ جهان می‌گوید:پای صنعت روابط عمومی از سال 1993 به کشور چین باز شد. در ماه ژوئن "آگیلوی( Ogilvy )"که یک غول بازاریابی محسوب می‌شود،شرکت H-line یک‌ آژانس محلی پیشرو در چین را خریداری نمود تا خود به عنوان بزرگترین سازمان روابط عمومی کشور شناخته شود. به هرحال،اوج گرفتن تقاضا برای بهره‌گیری از خدمات روابط عمومی‌ در بین شرکتهای چینی بزرگترین نماد تحول محسوب می‌شود و برای بسیاری از شرکتهای تعاونی پرجمعیت‌ترین کشور جهان(بیشتر دارای مالکیت دولتی)واژه روابط عمومی‌ مفهومی‌"عجیب و غریب‌"تلقی می‌شود لیکن شرکتهای‌ چینی به‌طور فزاینده‌ای به دنبال جذب سرمایه‌های‌ خارجی هستند. شرکت Haier که در زمینه ساخت لوازم خانگی جزء شرکتهای پیشرو چینی محسوب می‌ شود،برای فروش کالاهای خود،رویاهای بلندپروازانه‌ای در سر می‌پروراند و به آژانسهای‌ روابط عمومی نیز به‌خاطر تلاش جهت بازاریابی و جذب مشتری دستمزدهای خوبی‌ می‌پردازند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.