Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ضریب شتاب تاریخ تحولات رسانه ای

نویسنده:

(4 صفحه - از 42 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ضریب شتاب تاریخ تحولات ،ارتباطات ،عمومی‌ها ،روابط‌عمومی ،رسانه‌ای ،اطلاعات ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،رابط عمومی ضریب شتاب تاریخ ،ضریب شتاب تحول تاریخی مولفه‌ها ،نسل ،جایگاه روابط‌عمومی در سازمان تامین ،تحول رسالت تاریخی روابط عمومی‌ها ،ضریب تحول رسالت تاریخی روابط ،اطلاعات سازمانها تامین اجتماعی ،نمودار رسالت رسانه‌ای روابط‌عمومی ،سازمان ،سازمان تامین اجتماعی ،روابط‌عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی ،انسان ،رسالت ،مخاطبان ،روابط عمومی‌ها ،زمان ،جایگاه سازمان تامین اجتماعی ،رسالت روابط عمومی‌ها ،سیاسی ،تعاملات ،رسالت روابط‌عمومی مطرح ،جایگاه روابط عمومی‌ها ،روابط‌عمومی و ارتباطات

خلاصه ماشینی:

"جمع‌بندی و پیشنهادات با نگرشی بر جایگاه روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با عنایت به آنچه که مطرح گردید تا حدودی نقش،جایگاه و رسالت"رسانه‌ای بودن‌"روابط عمومی‌ها را به طور کلی در هر سازمان مطرح کردیم اما از آنجایی که خود سازمان به عنوان‌ یکی از راهبردهای بیمه‌ای در نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی‌ تعریف شده است و در حقیقت خود به عنوان یک‌"رسانه‌ اجرایی‌"در رابطه با مقوله‌های عدالت اجتماعی،اشتغال،توزیع‌ عادلانه ثروت،ایجاد فضای اطلاعاتی با توجه به ضریب‌ نفوذش در جامعه،تنوع مخاطبان،وجود چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در فرآیند خدمت‌رسانی،تحت تاثیر قرار داشتن هرگونه شوک(تکانه)ناشی از حوزه‌های مختلف‌ سیاسی،توسعه‌ای و رفاهی،منطقه‌ای و برون‌مرزی،بی‌شک‌ نقش و اهمیت عنصر روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی‌ از جایگاهی بس حساس و تعیین‌کننده به‌طور مضاعف‌ برخوردار خواهد بود. لذا پیشنهاد می‌شود مدیران روابط عمومی از ویژگی‌های زیر برخوردار باشند: -تعلق سازمانی داشتن -آگاهی از مسایل روز جامعه -دارا بودن قدرت تحلیل و توجیه -آشنا بودن به روش کار با رسانه‌ها و به ویژه خطمشی‌ سیاسی آنها -شناخت سازمان و روابط بین مدیریت‌های آن -داشتن روابط کاری صمیمانه با مسوول سازمان برای‌ تسهیل در روند کار -شناخت حداقل 10 درصد مقامات عالی کشور از مدیر کل به بالا -خوش برخورد بودن و آگاهی به آداب معاشرت با قشرهای مختلف -توانایی برخورد با مقامات بالاتر -دارای شخصیت ویژه بودن -متخصص رشته روابط عمومی یا ارتباطات اجتماعی و یا عضو انجمن روابط عمومی بودن -داشتن قدرت رفع نیاز و سلامت نفس -داشتن آراستگی ظاهر و جاذبه کلام -عدم تابعیت به گروهی خاص از لحاظ مواضع سیاسی ویژگی‌های خاص الف-رسانه زبان: با بهره‌گیری از ادبیات شیرین فارسی،و به کارگیری جملات‌ و عبارات لطیف می‌توان در مخاطبین(همکاران،بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران)ایجاد شخصیت همراه با احترام‌ متقابل نمود به طوری که حتی اگر پاسخ خواسته مخاطبان منفی‌ هم باشد اما به هر صورت شخصیتش حفظ شده و حرمت او نگهداشته شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.