Skip to main content
فهرست مقالات

دیدگاه ده کارشناس به مناسبت دهمین دوره جشنواره روابط عمومی ها

گزارشگر:

(2 صفحه - از 17 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : جشنواره روابط عمومی‌های برتر، روابط‌عمومی، جشنواره روابط‌عمومی، انتخاب روابط‌عمومی برتر، دوره جشنواره روابط‌عمومی‌ها، مدیر اجرایی انجمن روابط‌عمومی ایران، دوره جشنواره روابط عمومی‌ها، فعالیت روابط عمومی‌های برتر، روابط عمومی‌ها، بهرامی کمیلی جشنواره روابط عمومی‌های

خلاصه ماشینی:

"این شیوه‌ مطابق با نحوه انتخاب فعالیت روابط عمومی‌ها توسط انجمن جهانی روابط عمومی است و کار انتخابی باید چرخه یک کار برنامه‌ریزی شده را طی کرده باشد. برای مثال مهدی کرباسیان،قائم مقام‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌گوید: طبقه‌بندی انتخاب باید تغییر کند،معمولا روابط عمومی‌هایی که از نظر مدیریت یعنی از نظر بودجه، امکانات و پرسنل خوب عمل کرده‌اند،روابط عمومی‌ برتر هستند. در این زمینه خانم حسینی از کارشناسان روابط عمومی معتقد است چنین اقدامی باعث آشنایی کارکنان، کارشناسان و دانشجویان با کار روابط عمومی‌ها می‌شود و جنبه آموزشی خوبی دارد. داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت‌ مخابرات ایران و رییس انجمن متخصصان روابط عمومی پیشنهاد می‌کند که: برای ارج نهادن به فعالیت روابط عمومی‌های برتر در نزد مدیران سازمان‌ها،بهتر است دست اندرکاران، گزارشی از روند برگزاری جشنواره و انتخاب برترین‌ها به مدیریت سازمان‌هایی که روابط عمومی آن‌ها موفق به‌ کسب مقام شده‌اند،ارسال کنند و از آنان بخواهند به نحو شایسته از کارکنان بخش روابط عمومی قدردانی کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.