Skip to main content
فهرست مقالات

دیدگاه ده کارشناس به مناسبت دهمین دوره جشنواره روابط عمومی ها

گزارشگر:

(2 صفحه - از 17 تا 18)

خلاصه ماشینی:

"این شیوه‌ مطابق با نحوه انتخاب فعالیت روابط عمومی‌ها توسط انجمن جهانی روابط عمومی است و کار انتخابی باید چرخه یک کار برنامه‌ریزی شده را طی کرده باشد. برای مثال مهدی کرباسیان،قائم مقام‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌گوید: طبقه‌بندی انتخاب باید تغییر کند،معمولا روابط عمومی‌هایی که از نظر مدیریت یعنی از نظر بودجه، امکانات و پرسنل خوب عمل کرده‌اند،روابط عمومی‌ برتر هستند. در این زمینه خانم حسینی از کارشناسان روابط عمومی معتقد است چنین اقدامی باعث آشنایی کارکنان، کارشناسان و دانشجویان با کار روابط عمومی‌ها می‌شود و جنبه آموزشی خوبی دارد. داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت‌ مخابرات ایران و رییس انجمن متخصصان روابط عمومی پیشنهاد می‌کند که: برای ارج نهادن به فعالیت روابط عمومی‌های برتر در نزد مدیران سازمان‌ها،بهتر است دست اندرکاران، گزارشی از روند برگزاری جشنواره و انتخاب برترین‌ها به مدیریت سازمان‌هایی که روابط عمومی آن‌ها موفق به‌ کسب مقام شده‌اند،ارسال کنند و از آنان بخواهند به نحو شایسته از کارکنان بخش روابط عمومی قدردانی کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.