Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی یک فلسفه است نه تکنیک

(2 صفحه - از 35 تا 36)

خلاصه ماشینی:

"وی در ادامه در مورد ادبیات روابط عمومی در جهان‌ امروز گفت:اساسا روابط عمومی فروش تعریف‌ می‌شود یعنی مفاهیم را باید فروخت و این مفاهیم یا خود در قالب محور و یا خدمت نشان می‌دهند،به همین دلیل‌ در روابط عمومی دو اصطلاح رایج وجود دارد: دسته اول:هاردسل( HARDSELL کسانی هستند که با آشکاری مطلق و با صدای بلند محصولات و خدمات خود را اعلام می‌کنند. محمدتقی روغنی‌ها مشاور وزیر و استاد دانشکده خبر: روابط عمومی،شبکه‌ای‌ هوشیار و مغز متفکر سازمان است نخستین همایش مسوولان روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی دوم و سوم دی ماه در سینما تک موزه‌ هنرهای معاصر برگزار شد. محمدتقی روغنی‌ها در این بحث به تعریفی از روابط عمومی پرداخت و بیان کرد:در تعریف یونسکو روابط عمومی بخشی از کار مدیریت است که تقویت‌کننده‌ روابط دوجانبه و خالق همکاری در جلب اعتماد مردم و حافظ منافع مردم و سازمانی در عین حال بهره‌گیر از افکار عمومی و در جهت کنترل آن می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.