Skip to main content
فهرست مقالات

کسی که در راس هرم سازمان قرار می گیرد باید متخصص آن رشته باشد

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران، عمومی‌ها، جایگاه انجمن روابط‌عمومی ایران، تخصصی، ارتباطات، متخصص، بخش‌های خصوصی روابط‌عمومی پاسخگو، تخصص روابط‌عمومی، انتخاب متخصص روابط‌عمومی، کارشناس روابط‌عمومی، روابط‌عمومی متخصص، اعضا، روابط‌عمومی در بخش دولتی، پاسخگویی، راس هرم سازمان، انجمن‌ها بخش صلاحیت کارکنان روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در بخش خصوصی، زمان، حرفه، شاخص، مشکل جامعه روابط‌عمومی، فعالیت، روابط عمومی‌ها نسل آینده روابط‌عمومی، روابط عمومی‌ها، ارتباط، روابط‌عمومی تخصصی، عضویت، شاخص بعدی سرعت‌عمل کارشناس روابط‌عمومی، روابط‌عمومی متخصص در بخش

خلاصه ماشینی: "برای ایجاد یک فضای علمی-تخصصی در عرصه‌ روابط عمومی چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ به نظر من باید در هر زمینه نیاز بوجود آید تا اقداماتی در آن زمینه صورت پذیرد اگر در جامعه نیاز به ارتباط با مخاطب بوجود آید که متاسفانه هنوز در بسیاری از سازمان‌ها این نیاز احساس نشده است در آن صورت به‌ ایجاد یک فضای علمی-تخصصی کمک می‌کند و برای‌ ایجاد یک انجمن علمی-تخصصی نیز باید در قالب‌ ارتباط دوسویه حرکت کرد که هنوز در سازمان‌های ما این ارتباط در قالب ارتباط یک طرفه با مخاطبین صورت‌ می‌گیرد ما نیاز به سخن گفتن داریم و کسی که در راس‌ هرم سازمان قرار می‌گیرد باید متخصص در آن رشته‌ باشد تا قطعا بتواند پاسخگوی نیاز روابط عمومی‌ متخصص باشد ولی وقتی شایستگی اشغال آن جایگاه‌ را نداشته باشد نمی‌تواند نیروی متخصص روابط عمومی داشته باشد و اگر ارگانی بخواهد روابط عمومی‌ تخصصی داشته باشد باید جامعه خود را از حالت‌ دیکتاتوری خارج کند و ارتباط یک طرفه خود را تغییر دهد و شرایط آمادگی پاسخگویی را کاملا داشته باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.