Skip to main content
فهرست مقالات

موفقیت عملکرد سازمان ها در آینه رضایتمندی عمومی قابل ارزیابی است

مصاحبه شونده:

(1 صفحه - از 82 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : رضایت‌مندی عمومی قابل ارزیابی، آینه رضایت‌مندی عمومی، عملکرد روابط عمومی‌های استان خراسان، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان، سازمان ها در آینه رضایت‌مندی، شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، دبیر خبر صداوسیمای مرکز خراسان، روابط عمومی‌های استان خراسان آشنا، خراسان

خلاصه ماشینی:

"راه‌کارها و پیشنهادات شما در رابطه با ارتقاء جایگاه‌ روابط عمومی در استان‌ها چیست؟ فرهنگ‌سازی در بین مخاطبان و الزام دستگاه‌های‌ اجرایی برای هماهنگی بیشتر با نظرات مخاطبان برای‌ رسیدن به الگوی مخاطب محوری توسط نظارت و پیگیری بخش خصوصی همراه با تدوین برنامه‌هایی‌ جهت معرفی بخش‌های موفق در این موضوع مانند برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند اقدام ارزنده‌ای از سوی‌ انجمن روابط عمومی ایران(نماینگی خراسان)باشد. عملکرد روابط عمومی‌های استان خراسان را چگونه‌ ارزیابی می‌کنید؟ ادامه برگزاری جلساتی برای آشنایی بیشتر اعضا با روابط عمومی‌های موفق استان مانند جلسه‌ای که با مسئول روابط عمومی آستان قدس برگزار شد،برپایی‌ نشست‌های بحث و گفت‌وگو درباره موضوعات‌ اساسی روابط عمومی‌ها،بررسی و نقد علمکرد روابط عمومی‌ها در سازمان‌های دولتی و غیردولتی و انعکاس‌ نتایج حاصل به افکار عمومی بدون مصلحت‌اندیشی‌ های محافظه کارانه و گاه اقتصادی می‌تواند موجب‌ موفقیت روزافزون انجن در استان خراسان شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.