Skip to main content
فهرست مقالات

موفقیت عملکرد سازمان ها در آینه رضایتمندی عمومی قابل ارزیابی است

مصاحبه شونده: ؛

بهمن 1382 - شماره 28 (1 صفحه - از 82 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : آینه رضایت‌مندی عمومی ،استان خراسان ،انجمن روابط‌عمومی ایران ،رضایت‌مندی عمومی ،صداوسیمای مرکز خراسان ،روابط‌عمومی ،عملکرد روابط عمومی‌های ،روابط‌عمومی در استان‌ها ،انجمن روابط‌عمومی ،دستگاه‌های اجرایی ،روابط‌عمومی ایران ،روابط عمومی‌ها ،قابل ارزیابی ،روزنامه‌نگاران جوان ،شوراهای روابط‌عمومی ،عملکرد روابط

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.