Skip to main content
فهرست مقالات

صداقت در گفتار و شفافیت در کردار، رهنمون مخاطبان و افکار عمومی به سوی واقعیت است

مصاحبه شونده:

(4 صفحه - از 22 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : مدیر روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، اطلاعات، مخاطبان، پور مدیر روابط‌عمومی سازمان تامین، ارتباطات، استفاده روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، رهنمون مخاطبان و افکار عمومی، افکار عمومی، جهت به‌روز رسانی اطلاعات سازمان، رسانی اطلاعات افکار عمومی، سازمان، به‌روز رسانی اطلاعات، افکار مخاطبان و اقناع اذهان، پژوهش، امیر پور مدیر روابط‌عمومی سازمان، راهکارهایی، اطلاعات سازمان و مخاطبان، شیوه‌های مورد استفاده روابط‌عمومی سازمان، اطلاعات و ارتباطات، اقناع اذهان مخاطبان، مدیر، رسانی اطلاعات سازمان و مخاطبان، شیوه‌های ساماندهی افکار عمومی، رسانی اطلاعات و افکار عمومی، اطلاع‌رسانی، امور اطلاع‌رسانی و ارتباطات، زمان، پرسشگری، افکار عمومی در امر پرسشگری، اقناع ذهن پرسشگر

خلاصه ماشینی: "بنابراین،همانند گذشته آنچه که از اهمیت برخوردار است،نه در بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته ارتباطی و اطلاع‌رسانی،بلکه صداقت در گفتار و شفافیت در کردار و رهنمون شدن مخاطبان افکار عمومی به سوی واقعیت‌ است با درک این نکته است که دست‌اندرکاران امور اطلاع‌رسانی و ارتباطات نباید فراموش کنند که به موزات‌ تمرین در جهت آشنایی با شیوه‌های نوین و مدرن در عرصه ارتباطات،ممارست در جهت ایجاد فضایی آکنده از صداقت و صمیمت در میان مخاطبان و انتقال سریع و صحیح اطلاعات مورد نیاز به ایشان است که نتیجه متاهل در این امور مهم ممکن است به تضییع حقوق افراد و حتی زمینگیر شدن آنها منجرشود و به گسست رابطه‌ها بینجامد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.