Skip to main content
فهرست مقالات

افکار عمومی شکل ذهنی اجتماع ناهمگون و یا جمع نامجاوری است که جنبه عینی ندارد

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 29 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، افکار عمومی شکل ذهنی، روابط‌عمومی، مدیران، شکل ذهنی اجتماع ناهمگون، مدیر روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان، محمد خجسته‌نیا مدیر روابط‌عمومی شرکت، پژوهش، شکل، حوزه فعالیت روابط عمومی‌ها اصلاح، سازمان، کلی، نظرسنجی، اطلاع‌یابی، تلفن ثابت، کار روابط‌عمومی بر اساس تعاریف، نظرسنجی مشترکان در حوزه تلفن، روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان تهران، رسانی اطلاعات افکار عمومی، خصوص فعالیت‌های اطلاع‌رسانی شرکت، اطلاع‌رسانی، افکار عمومی در شرکت مخابرات، ساماندهی افکار عمومی در شرکت، مدیران سازمان و روابط عمومی‌ها، حوزه اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی، حوزه تلفن ثابت، بخش اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی، تعریف، مشکلات، تعریف جدید از روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "روابط عمومی نمی‌تواند بدون‌ این که افقی از کار پیش روی خود و بدون شناخت از این‌ که در کدام مسیر حرکت می‌کند و هدفش کجاست و چگونه می‌تواند به آن هدف دسترسی یابد و اگر نتواند کار پژوهشی و برنامه‌ریزی را انجام دهد و توجهی به‌ کسب اطلاعات لازم برای در اختیار گذاشتن مدیر، نداشته باشد نمی‌تواند در جایگاه اصلی خود تعریف‌ شود. در طی‌ اصلاحاتی که در چارت تشکیلاتی داشته‌ایم اداره تحقیقات،اطلاعات و آمار و تبلیغات که کسه نفر فعال در این بخش هستند تشکیل شد به علاوه تلاش شده است که‌ اکثر پروژه‌های تبلیغاتی در بخش خصوصی برای کار پژوهش و اطلاع‌یابی صورت پذیرد در این حوزه از روش بولتن‌های ارتباطات مردمی که روزانه و هفته‌ای‌ مشکلات مردم را منعکس می‌کند واین اطلاعات را به طور دسته‌بندی شده در اختیار مدیران شرکت قرار می‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.