Skip to main content
فهرست مقالات

یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر سطح کشور

(5 صفحه - از 34 تا 38)

خلاصه ماشینی:

"» دبیر جشنواره اضافه کرد:هدفی که در این جشنواره‌ مطمع نظر بوده است مشابه با جشنواره‌های دیگر با اندکی تغییر در شیوه‌ها و شاخص‌های مورد ارزیابی‌ می‌باشد اما به دلیل چند ویژگی،جشنواره روابط عمومی‌ها با سایر جشنواده‌ها متفاوت عمل کرد از جمله‌ این اختلافات به شرح زیر می‌باشد: 1:روابط عمومی کلیدواژه اصلی در نظام اطلاع‌ رسانی و شفاف‌سازی و تبیین ماموریت‌ها و فوریت‌های‌ سازمان و سازمان‌ها تابعه در جامعه است و هر سازمانی که با تدبر،تخصص و جدیت در این زمینه‌ سرمایه‌گذاری کند کممتر دچار چالش خواهد شد. ساختار نظام اداری در ایران بهانه‌های بسیاری برای‌ پرهیز از کار برنامه‌ای پیش روی مدیران اجرایی به ویژه‌ مدیران روابط عمومی می‌نهد شماری از این عوامل بدین‌ شرح است: 1:فرآیند دکار برنامه‌ای پیش از هر چیز به شناخت‌ عمیق از مسایل و مشلکات سازمان تکیه دارد مساله‌ شناسی و مساله‌یابی مهم‌ترین رکن این فرایند و حاصل‌ کار مداوم تجربه و دانش لازم است حاشیه ناامن شغلی‌ دکتر محمد صحفی:اصلاح شیوه‌های اطلاع‌رسانی دولت که نیازمند منطبق‌ بودن آن با شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد. این نکات اگرچه از دشواری‌های کار برنامه‌ای است‌ اما نه تنها آن را غیر ممکن نمی‌سازد بلکه مسوولیت‌ بیشتر مدیران روابط عمومی را یادآوری می‌کند زیرا اولا مدیر روابط عمومی به عنوان مشاور یا بازوی‌ مشورتی سازمان می‌تواند نقش موثری در تصمیم‌ سازی‌ها ایفا کند واین تاثیر به ویژه در حوزه‌ مساله‌شناسی و ارایه راهبرد نمود می‌نماید؛در ثانی‌ فرایند کار برنامه‌ای بیش ار هر چیز بر نگرش و برنامه‌ ریزی استوار است این دو عنصر می‌تواند متناسب با ویژگی‌های هر برنامه و فعالیت روابط عمومی تعریف‌ شود در واقع کار برنامه‌ای نگرش سیستماتیک به‌ موضوعات و مسایل است که به مدیر کمک می‌کند تا دریابد در حل مساله از کجا آغاز و کجا ختم شود و چگونه باید طی شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.