Skip to main content
فهرست مقالات

مرز بین روابط عمومی و تبلیغات

نویسنده: ؛

مهر و آبان 1383 - شماره 32 (7 صفحه - از 7 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و تبلیغات ،پروپاگاندا ،تبلیغات بازرگانی ،روابط‌عمومی با تبلیغات ،تبلیغات سیاسی ،دوسویه ،ویژگی‌های روابط‌عمومی ،نقش مخاطب ،روابط‌عمومی مسوولیت ،فعالیت‌های روابط‌عمومی ،افکار عمومی ،ارتباط دوسویه ،جریان دوسویه ،تعریفی از تبلیغات ،ویژگی‌های پیام ،افتراق روابط‌عمومی ،کالاها و خدمات ،سر‌و‌کار دارند ،ماهیت پیام ،دادن ،قرار دهند

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.