Skip to main content
فهرست مقالات

مؤسسات تبلیغاتی، سیاست گذاری ها و نحوه نظارت بر آنها

مصاحبه شونده:

(4 صفحه - از 26 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، زمینه حمایت از کانون‌های تبلیغاتی، سیاست‌گذاری ها و نحوه نظارت، مدیران، تولید، تاسیس، نحوه تبلیغات تجاری در جهان، تبلیغات تجاری، آگهی، تخصصی

خلاصه ماشینی: "مقرارت و قوانین‌ مربوط در چند دوره دستخوش تغییرات بوده و آخرین مصوبه‌ای‌ که در دست اجرا می‌باشد،آیین‌نامه تاسیس و نظارت بر امور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مصوب 1358 شورای انقلاب جمهوری‌ اسلامی ایران بوده و قانون جدید تبلیغات بازرگانی با رویکرد واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی در دست تعیین و تصویب‌ می‌باشد. در این راستا سیاست‌گذاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای‌ رفع موانع و ایجاد تسهیلات و حمایت از تاسیس کانون‌های آگهی‌ و تبلیغاتی و تاسیس انجمن‌های صنفی و تخصصی صنعت تبلیغات‌ بوده که درحال‌حاضر زمینه‌ها و بسترهای فراوانی در اختیار دست‌ اندرکاران تبلیغات تجاری برای رشد این صنعت فراهم است. در ایران اولین و مهمترین اقدام برای رشد این صنعت،ارتقای سطح‌ دانش فنی مدیران-کانون‌های تبلیغاتی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی‌ و پژوهشی برای آنان است. در نهایت ذکر این نکته لازم است که کیفیت تولیدات و قیمت‌های تمام‌ شده مناسب برای رقابت در بازارهای جهانی و حتی مصرف داخلی‌ در تبلیغات تجاری اهمیت دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.