Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات در اینترنت: ابزارها و روش ها

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

(9 صفحه - از 50 تا 58)

خلاصه ماشینی:

"پس به هر تقدیر شما درگیر مسایل فنی خواهید شد مانند:سرعت‌ انتقال اطلاعات،توانایی‌های نرم‌افزار ارایه‌کننده اطلاعات،توانایی‌ها و محدودیت‌های‌ (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) جسمانی،هوشی و ذهنی دریافت‌کننده پیام،جذابیت بصری،سادگی نرم‌افزار،این حقیقت‌ که استفاده‌کننده با عبور از چند گره(در مورد وب به‌طور خاص چند کلیک)به هدف‌اش‌ می‌رسد؟آیا احتیاجی به ایجاد امکان جستجو هست یا خیر؟من معمولا وب‌سایت را به یک‌ رستوران تشبیه می‌کنم:در ابتدا شما در خیابان تردد می‌کنید،بعد شما یا همراه شما تابلوی‌ رستوران را می‌بینید و کنجکاو می‌شود،بعد شما نگاهی به ورودی رستوران می‌اندازید ،از پنجره داخل را می‌بینید،آیا آدم‌هایی که مشغول استفاده از برند هستند برای شما جذاب‌ اند؟از طبقه اجتماعی شما هستند؟سپس داخل راهرو می‌شوید،یک میز درخواست‌ می‌کنید. درک میزان موفقیت یک وب‌سایت بسیار ساده است، کافی است دست خود را روی لوگو آن موسسه بگذارید و سایت را نگاه کنید و ببینید که آیا آن وب‌سایت سبک خاصی را در ارایه کردن مطالب‌اش دارد و اگر جواب مثبت است،چقدر در این کار موفق بوده مانند سایت‌های:یاهو،گوگل. نظرخواهی نیز می‌تواند به عنوان یک ابراز تبلیغاتی به کار رود که البته این نوع‌ تبلیغ به صورت مستقیم صورت نمی‌گیرد و شما باید برای این‌که مردم فرم نظرخواهی‌ موجود در وب‌سایت شما را پر نمایند و نظر خود را نسبت به محصولات و خدمات شما ابزار دارند هزینه‌هایی را نیز متقبل شوید،اما در نهایت به بهبود کیفیت محصول و خدمات‌ شما کمک خواهد نمود. سپس آنها مسوولیت پخش آگهی شما را در سایت‌هایی که بنابر اطلاعات ارایه شده توسط شما مشتری محصولات یا خدمات شما می‌باشند برعهده‌ می‌گیرند،روش‌های درآمدزایی این سایت‌ها نیز نسبتا پیچیده و متنوع می‌باشد به‌طور مثال تعداد کلیک‌هایی که روی آگهی شما می‌شود یا اگر کلیکی منتهی به فروش شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.