Skip to main content
فهرست مقالات

خبرها

(4 صفحه - از 68 تا 71)

خلاصه ماشینی:

"خبرها برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سیستمی در روابط عمومی با رویکرد فناوری اطلاعات و ارتباطات روابط عمومی باید میان مردم و سازمان اعتماد و تفاهم ایجاد کند انجمن روابط عمومی‌های استان گلستان تشکیل می‌شود پاسخگویی،فرهنگ‌آفرینی و اطلاع‌رسانی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌هاست. (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) مدیرعامل بانک سپه: روابط عمومی باید میان‌ مردم و سازمان اعتماد و تفاهم ایجاد کند بنا به گزارش رسیده از روابط عمومی بانک‌ سپه گردهمایی سراسری مسوولان‌ روابط عمومی این بانک با هدف بررسی‌ عملکرد و تبیین اهداف و برنامه‌های آتی به‌ مدت دو روز در تاریخ 24 و 25 مردادماه‌ سال جاری مجتمع آموزشی اوشان برگزار شد. در این گزارش آمده است،خاوری مدیر عامل بانک سپه در مراسم اختتامیه این‌ گردهمایی ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط، اعتماد و تفاهم میان مردم و سازمان اظهار داشت:روابط عمومی در ایجاد اعتماد و تقویت باور مردم نسبت به بانک باید تلاش‌ و کوشش کند. خاوری در ادامه اظهار داشت:هر قدر اطلاعات مسوول روابط عمومی کامل و جامع‌تر باشد،در ایجاد اعتماد میان بانک‌ و مردم موفق‌تر خواهد بود وی همچنین از جمله وظایف روابط عمومی‌ را بهبود فرهنگ سازمانی اعلام کرد و گفت: روابط عمومی باید انسجام،تفاهم و همدلی‌ میان کارکنان و مدیریت از یک سو و جامعه‌ از سوی دیگر ایجاد کند. امیر بهادران رییس شورای هماهنگی‌ روابط عمومی‌های استان گلستان در یک‌ گفت‌وگوی خبری ضمن اعلام مطلب فوق‌ اظهارداشت:در آخرین جلسه با مدیران‌ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان‌ علاوه بر تعیین هیات موسس،با توافق‌ اعضا تعداد 9 نماینده برای پیگیری تهیه‌ اساسنامه و تشکیل این انجمن در استان‌ انتخاب شدند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.