Skip to main content
فهرست مقالات

گذر و نظر: سیستم بانکداری ایران و مشتری مداری

نویسنده:

(4 صفحه - از 72 تا 75)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، بانک، سیستم بانکداری ایران و مشتری، کارکنان، بانکداری ایران و مشتری مداری، مشتریان، آموزش کارکنان، به‌صفحه تصویرمراجعه، سیستم بانکداری ایران و مشتری‌مداری، رضایت مشتری، روابط‌عمومی، طرز رفتار کارکنان با مشتریان، روابط‌عمومی کارکنان توجه، ایجاد وفاداری مشتریان توجه، خدمات، خدمات بانکی جدید موسسات، آموزش کارکنان بانک، رفتار، بانک‌ها حفظ مشتری و ارتباط، موسسات مالی، طرز رفتارشان با مشتریان توجه، انتخاب کارکنان جدید، خدمات بانکی، خدمات نوین بانکی نقش، ایجاد وفاداری دراز‌مدت مشتریان، آموزش کارکنان از طرق، اهمیت حفظ مشتری، روابط‌عمومی بانک، کارکنان شعبه، حفظ دراز‌مدت مشتریان توجه

خلاصه ماشینی: "1-رسیدگی به خواسته‌های مشتری: یک موسسه مالی که خدمات بانکی را انجام می‌دهد باید سعی کند تمام کارهای بانکی‌ مشتریانی را که درحال‌حاضر از یک یا چند خدمت بانک استفاده می‌کنند به سوی خود سیستم بانکداری ایران و مشتری‌مداری محسن دارایی مدیر روابط عمومی بانک سپه (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) جلب کند،در غیر این صورت مشتری برای انجام کارهایش به بانک دیگری مراجعه می‌کند و این امر سبب رقابتی شدید بین بانک‌ها می‌شود. بانک‌ها معمولا از نظر خدماتی که انجام می‌دهند شبیه هم‌ هستند تنها تفاوتی که بین موسسات مالی می‌توان تشخیص داد طرز رفتار کارکنان با مشتریان می‌باشد. تمیزی،زیبایی،آراستگی،نظم،ادب،همدلی،همکاری،احترام،راهنمایی،مشاوره،مساعدت‌ و بیان و رفتار مناسب از جمله نکات بسیار مهمی هستند که در خدمات نوین بانکی نقش‌ مهمی داشته و عدم توجه به هریک از آنها موجب فاصله بین بانک و مشتری می‌شود و بانک‌ها با برنامه‌ریزی درست و صحیح و آموزش کارکنان از طرق مختلف می‌توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.