Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی، نخود و نمک هر آش اس!؟!

نویسنده:

(2 صفحه - از 76 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،ارتباطات ،نخود و نمک ،نمک هر آش ،آب ،فکر می‌کنند روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی آب زلال ،سازمان ،آش اس ،حکایت ،شیرینی ،ماهی ،خطاطی ،روابط‌عمومی ویترین سازمان ،حکایت روابط‌عمومی ،ارتباطات و مدیریت ،روابط‌عمومی مزاحم ،حقیقت ،تلخ ،قصد ،نخود هر آش ،باز روابط‌عمومی ،بیچاره روابط‌عمومی ،خوب ،مورد روابط‌عمومی ،جمع ،کار ،نسبت به روابط‌عمومی ،عجیب‌تر ،حکایت عجیبی

خلاصه ماشینی:

"این‌ها چه کسانی هستند؟آیا ساکنان کره مریخ و ماه‌ بر این باورند یا یکی مثل من و شما؟بعضی روابط عمومی را واحدی از سازمان می‌دانند که نخود هر آش است و به تعبیری می‌خواهد و باید از هر چیزی و هر کاری سر دربیاورد. و عده‌ای بر این باورند که روابط عمومی یعنی مراسم،مسافرت،مناسبت،گریه و شادی، دست زدن-تاتر و نمایش فیلم-بروشور مجله-هدیه و اشانتیون-نمایشگاه و دکور- تیپ زدن ولباس‌های یکدست پوشیدن-فرم پخش کردن و نظرسنجی-آرایش ظاهر و دندان‌های خندان را نشان دادن و شکلات و شیرینی تعارف کردن. ولی عجیب‌تر از آن رفتار عده‌ای کوتوله است که با قصد و غرض‌های خود و ندانم‌کاری‌ و حسادت و کوته‌نظری‌شان این آب را گل‌آلود می‌کنند تا بلکه از این رهگذر یک ماهی گرفته‌ و برای خویش دفتر و دستکی و موقعیتی فراهم نمایند. چی شد که یک دفعه عده‌ای به‌ خودشان آمدند و دست و پایشان را جمع کردند؟تلخ بود؟خوب عیبی ندارد و دوا و درمان‌ بعضا تلخی دارد ولی اثرگذار است و شفابخش."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.