Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی پلی به سوی تفاهم

گزارشگر:

(2 صفحه - از 88 تا 89)

خلاصه ماشینی:

"1-ارتباط با رسانه‌های گروهی اعم از روزنامه‌ها،مجلات و رادیو و تلویزیون 2-تهیه کتابچه‌های راهنما در موارد مختلف 3-تهیه کتاب‌های آموزشی 4-تهیه پوستر بروشور به عنوان وسایل ارتباطی و آموزشی 5-برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی و خبری در مناسبت‌های مختلف 6-تهیه تیزرهای تلویزیونی 7-آماده نمودن اطلاعیه‌های خبری 8-تهیه مجله در خصوص فعالیت‌ها و آمار عملکرد سازمان 9-برگزاری سخنرانی‌های مختلف 10-برگزاری نمایشگاه اطلاع‌رسانی 11-انجام بازدید برای مسوولان و مردم از سازمان 12-شرکت در جلسات مهم سازمان 13-ارتباط مستقیم و مستمر با مسوولان و مردم 14-افکارسنجی و نظرسنجی افکار عمومی جامعه جهت انعکاس به مسوولان برای بهبود کمی و کیفی امور 15-جمع‌آوری هرگونه اخبار و اطلاعات موردنیاز جامعه و ارایه به رسانه‌های جمعی 16-شرکت در گردهمایی 17-تهیه پلاکارد و بیلبوردهای تبلیغاتی و آموزش 18-شناخت انتظارات همکاران و انتقال آن به مسوولان 19-شناخت انتظارات افکار عمومی و انتقال آن به مسوولان 20-تهیه و تنظیم بریده جراید 21-برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها 22-تهیه فیلم،خبر و عکس از مراسم‌ها و سخنرانی‌ها 23-تهیه آرشیو مطبوعاتی و تبلیغاتی 24-آرشیو فیلم‌های CD در این قسمت 25-ارسال پیام تبریک و تسلیت به اهداکنندگان و همکاران حال که وظایف و ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق را بیان نمودیم به این نکته نیز بپردازیم‌ که در راه ارتقای به این اهداف موانعی نیز وجود دارد که از عمده‌ترین آنها می‌توان دلایل‌ زیر را نام برد: 1-انتظارت گوناگون مسوولان از روابط عمومی به دلیل عدم شناخت روابط عمومی 2-نداشتن تعریف مشخص از روابط عمومی در سازمان 3-نبودن وسایل و تجهیزات کافی در قسمت روابط عمومی 4-کمبود نیرو در این قسمت 5-افزایش سطح توقع مردم و مسوولان از روابط عمومی 6-انجام اموری که در حیطه روابط عمومی نیست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.