Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: ضرورت شکستن قواعد کهنه و ایجاد فرصت های جدید در روابط عمومی

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : ضرورت شکستن قواعد کهنه، سرمقاله، پارادایم، شکستن قواعد انتخات روابط‌عمومی برتر، ایجاد فرصت‌های جدید در روابط‌عمومی، دنده و شاه‌فنر سوئیس، پارادایم مسایل روابط‌عمومی، پارادایم جدیدی، سوئیس میدان‌دار صنعت ساعت، افکار عمومی درون‌سازمانی

خلاصه ماشینی:

"پارادایم‌ها فیلترهای فیزیولوژیکی هستند که بایدها و نبایدها را برای ما مشخص می‌کنند ممکن‌ها و غیر ممکن‌ها را مشخص می‌کنند مثال معروفی است که تا قبل از دو دهه گذشته،سوئیس میدان‌دار صنعت ساعت در دنیا بود و الگوی ذهنی بوجود آورده بود که ساعت یعنی چرخ و دنده و شاه فنر و مرکز تولید بهترین چرخ و دنده و شاه‌ فنر سوئیس است و با این پارادایم بیش از شصت سال صنعت ساعت‌سازی جهان را در سطله خود داشت. پارادایم مسایل روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست بلکه قوی‌تر و عمیق‌تر است،به این معنی که‌ روابط عمومی باید پیشتاز شکستن قالب‌های کهنه و قواعد بی‌اثر باشد،حقیقت این است که امروز کمی تا اندکی‌ خنده‌دار است؟ که وابط عمومی سازمانی رتبه برتر را کسب کند،در حالی که افکار عمومی با جراحتی عمیق و سئوالاتی‌ گسترده و در یک فاصله زمانی بسیار طولانی مقابل اوست و او نه تنها قادر به پاسخگویی نیست بلکه مسیر فعالیتهای خود را نیز چنان انتخاب کرده است که گویا چنین فضایی را نمی‌شناسد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.