Skip to main content
فهرست مقالات

آینده روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(9 صفحه - از 9 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،نرم‌افزار مدیریت ارتباطات شرکتی ،روابط‌عمومی ،ارتباطات شرکتی ،رسانه‌ای ،مدیریت ،کارکنان ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،نرم‌افزار ارتباطات شرکتی ،بخش ارتباطات شرکتی ،روزنامه‌نگاران ،نرم‌افزار ارتباطات شرکتی به سازمانها ،آینده روابط‌عمومی ،سازمان‌های ،پوشش ،نرم‌افزار مدیریت یک‌پارچه ارتباطات شرکت ،ارسال ،تحلیل برنامه‌های جاری روابط‌عمومی دست‌رسی ،بخش‌های ارتباطات شرکت‌های موفق ،تولید ،نرم‌افزار بکپارچه کننده ارتباطات شرکتی ،تحلیل ،اطلاعات و منابع تولید مطلب ،کار ،اقدامات ،اساس ارتباطات شرکتی ،جریانهای اطلاعاتی ،مدیریت شرکت ،فعالیت نرم‌افزاری روابط‌عمومی ،فوری

خلاصه ماشینی:

"زندگی در سنگرهای کار و تصمیم‌گیری به ما امکان احساس امنیت می‌داد،اما فاقد این ابزار بودیم که بفهمیم آیا از وسایل اطمینان بخشی برای سنجش موقعیت و تجزیه و تحلیل امور مبتلا به برخورداریم و قادریم تاثیر دقیق مقولات و رویدادهای محیط اجتماعی را که سازمان ما را محصور کرده است،بسنجیم؟ (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) شرکت‌ها اکنون ارزش گردآوری و به‌کارگیری اطلاعت را درباره‌ رفتارها،اولویت‌ها و الگوهای مصرف مشتریان،به منظور بنیانگذاری‌ همبستگی‌ها و علقه‌های نیرومندتر با یکدیگر،درک می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که واحدهای متوسط روابط عمومی بیش از 300 ساعت در سال را به تنظیم و دسته‌بندی اطلاعات،داده‌ها و اسناد اختصاص می‌دهند تا آنها را به وب‌سایت‌ شرکت ارسال کنند،به همان اندازه،آن‌ها مجبورند که فعالیت‌های تحقیقی خود را طبقه‌بندی‌ کرده و ساده‌سازی کنند تا در دسترس افراد ذی‌ربط قرار گیرد و به شکل لحظه‌ای و زنده در اختیار باشد. سازمان‌های دارای بهترین اقدامات،وب‌سایت خود را برای فراهم کردن امکانات برای‌ روزنامه‌نگاران به کار می‌برند تا اطلاعات و منابع تولید مطلب مورد نیاز را در اختیار آنان قرار گیرد. شرکت‌هایی‌ که این ابزارها را به خدمت گرفته‌اند،قادر بوده‌اند که نشان دهند چطور روابط عمومی و ارتباطات برای سازمان‌های امروزی اهمیت حیاتی دارند، در فرآیندی از پیشرفت،این سازمان‌ها همچنین بهره‌وری و کارایی و کاهش هزینه‌ها را از طریق دگرگونی در هنر پر رازورمز نفوذ در فراگردهای تجاری قابل تکرار به وسیله ردگیری،مدیریت و تحلیل اطلاعات‌ در جریان(از طریق نرم‌افزار ارتباطات شرکتی)،به پیش برده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.