Skip to main content
فهرست مقالات

آینده روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(9 صفحه - از 9 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، نرم‌افزار مدیریت ارتباطات شرکتی، روابط‌عمومی، ارتباطات شرکتی، رسانه‌ای، مدیریت، کارکنان، نرم‌افزار ارتباطات شرکتی، بخش ارتباطات شرکتی، روزنامه‌نگاران

خلاصه ماشینی:

"زندگی در سنگرهای کار و تصمیم‌گیری به ما امکان احساس امنیت می‌داد،اما فاقد این ابزار بودیم که بفهمیم آیا از وسایل اطمینان بخشی برای سنجش موقعیت و تجزیه و تحلیل امور مبتلا به برخورداریم و قادریم تاثیر دقیق مقولات و رویدادهای محیط اجتماعی را که سازمان ما را محصور کرده است،بسنجیم؟ (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) شرکت‌ها اکنون ارزش گردآوری و به‌کارگیری اطلاعت را درباره‌ رفتارها،اولویت‌ها و الگوهای مصرف مشتریان،به منظور بنیانگذاری‌ همبستگی‌ها و علقه‌های نیرومندتر با یکدیگر،درک می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که واحدهای متوسط روابط عمومی بیش از 300 ساعت در سال را به تنظیم و دسته‌بندی اطلاعات،داده‌ها و اسناد اختصاص می‌دهند تا آنها را به وب‌سایت‌ شرکت ارسال کنند،به همان اندازه،آن‌ها مجبورند که فعالیت‌های تحقیقی خود را طبقه‌بندی‌ کرده و ساده‌سازی کنند تا در دسترس افراد ذی‌ربط قرار گیرد و به شکل لحظه‌ای و زنده در اختیار باشد. سازمان‌های دارای بهترین اقدامات،وب‌سایت خود را برای فراهم کردن امکانات برای‌ روزنامه‌نگاران به کار می‌برند تا اطلاعات و منابع تولید مطلب مورد نیاز را در اختیار آنان قرار گیرد. شرکت‌هایی‌ که این ابزارها را به خدمت گرفته‌اند،قادر بوده‌اند که نشان دهند چطور روابط عمومی و ارتباطات برای سازمان‌های امروزی اهمیت حیاتی دارند، در فرآیندی از پیشرفت،این سازمان‌ها همچنین بهره‌وری و کارایی و کاهش هزینه‌ها را از طریق دگرگونی در هنر پر رازورمز نفوذ در فراگردهای تجاری قابل تکرار به وسیله ردگیری،مدیریت و تحلیل اطلاعات‌ در جریان(از طریق نرم‌افزار ارتباطات شرکتی)،به پیش برده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.