Skip to main content
فهرست مقالات

تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر

نویسنده:

(3 صفحه - از 23 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،ارتباطات ،اطلاعات ،تعامل روابط‌عمومی و مدیریت ،مخاطبان ،پیام ،تکنولوژی اطلاعاتی ،الکترونیکی ،سازمان ،تلویزیون ،رضامندی مخاطبان ،اطلاعات و ارتباطات ،عمومی‌ها بحث مدیریت روابط عمومی‌ها ،تکنولوژی ،ایجاد ارتباط میان فرستنده پیام ،اطلاع‌رسانی ،واحدهای روابط‌عمومی سازمانها ،عوامل ،ارتباطات الکترونیکی بین‌المللی ،روابط‌عمومی و ارتباطات ،روابط عمومی‌ها بحث مدیریت روابط ،موضوع رضامندی مخاطبان ،زمان ،تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی ،رسانه‌ای ،ماهیت ،سازمان و ارتباطات سازمانی ،ابزارهای ،تحولها

خلاصه ماشینی:

"با توجه به این شرایط روابط عمومی‌ها ناگزیر به استفاده از این ابزارها و تجهیزات و تکنولوژی می‌باشند و باید در این بستر خودشان را با تحولها و تاثیرهایی که این مساله‌ ایجاد می‌کند همگام سازند و یا اینکه مقوله روابط عمومی و ارتباطات را در شرایط ورود به‌ قرن بیست و یکم باید از دو بعد مورد توجه قرار داده و براساس آن موضوع رضامندی‌ مخاطبان(مثلا مشتریان بانک و یا مراجعه‌کنندگان به یک سازمان)را تجزیه و تحلیل نمود: 1-بعد مکانی-زمان سنتی 2-بعد نامکانی-هر زمان و یا مجازی(الکترونیکی) از نظر ماهوی،ارتباط چه در سطح فردی و گروهی و چه در سطح پیچیده و گسترده‌ (جمعی-همگانی)تا پیش از انقلاب اخیر تکنولوژی اطلاعاتی،محدود به زمان و مکان بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.