Skip to main content
فهرست مقالات

گذر و نظر: روابط عمومی و استراتژی های سازمان

نویسنده:

(4 صفحه - از 74 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : استراتژی ،روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و استراتژی ،سازمان ،مشتری ،کارکنان ،مدیران ،استراتژی روابط‌عمومی ،مشتریان ،روابط‌عمومی و استراتژی‌های سازمان ،هزینه ،قیمت ،بازار ،سوال‌های ،کارکنان به استراتژی روابط‌عمومی ،ماموریت ،استراتژی کاهش هزینه ،محصول ،مدیریت ،بازاریابی ،استراتژیک ،خدمات ،روابط‌عمومی در تدوین استراتژی ،کالا خدمات بازاریابی ،مردم ،اعتبار ،سرمایه ،سازمان و کارکنان ،روابط‌عمومی بازاریابی ،استراتژی کالای خدمات

خلاصه ماشینی:

"بی دلیل نیست که امروزه روابط عمومی واحد اهمیت بسیار شده است،چرا که توامان با افزایش آگاهی‌ مردم و ورود جوامع به دوران فراصنعتی و یا پست (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) مدرن و پیشرفت تکنولوژی،مردم و یا مشتری ارزش‌ بیشتری می‌یابند و این دیگر مشتری است که کمیاب و ارزشمند است نه زمین و سرمایه، تولید کننده برای نگهداری مشتری‌ علاوه بر محصولش باید بهای لازم را نیز بپردازد و دفاتر حسابداری‌ خود حسابی به نام حساب هزینه‌ نگهداری مشتریان را منظور کند و همچنین قیمت تمام شده مشتری خود را داشته باشد،امروزه از دست رفتن‌ مشتری زیانبار است و به دست آوردن‌ مشتری جدید گرانتر اینها تنها یک‌ وجه از فعالیت سازمان است،سازمان‌ برای ایجاد همسویی اهداف سازمان و کارکنان به استراتژی روابط عمومی‌ کاملا نیازمند است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.