Skip to main content
فهرست مقالات

نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی

گزارشگر:

(2 صفحه - از 84 تا 85)

خلاصه ماشینی:

"برای ایجاد چنین فرهنگی و داشتن پاسخگو در سطح نظام‌ حکومتی نیزمند یک سری ساز و کارها،ابزارها و برنامه‌ریزی‌های‌ دقیق و علمی می‌باشیم و در این‌ زمینه و با توجه به تعریف‌"روابط عمومی که عبارتست از تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه،برنامه‌ریزی‌ شده و سنجیده برای استقرار و کسب تفاهم متقابل بین یک‌ سازمان،مفاد یا وزارتخانه با گروه‌هایی از مشتریان و مخاطبان‌ مورد نظر آن می‌توان اظهار داشت‌ بهترین و مناسب‌ترین مکان برای‌ انجام چنین امر مهمی روابط عمومی‌ها می‌باشند که باید نظام‌ پاسخگویی سازمان را مدیریت‌ کند. جان ساندرز عضو هیات مدیره سازمان ارتباطات بین المللی از ایرلند در مقاله‌ای با عنوان چالش‌های‌ اخلاقی در روابط عمومی اظهار داشت:روابط عمومی راننده،جنگ تبلیغاتی نیست،دکتر علی اکبر فرهنگی استاد دانشگاه تهران نیز استان را محور حرکت در روابط عمومی‌ معرفی کرد و خاطر نشان ساخت روابط عمومی می‌بایستی پاسخگوی انسان باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.