Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به کارنامه موفق روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران

(1 صفحه - از 90 تا 90)

کلید واژه های ماشینی : کارنامه موفق روابط‌عمومی شرکت آب، روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب، آب، راه‌اندازی گروه مروجان مصرف آب، شرکت آب و فاضلاب استان، آب و فاضلاب استان تهران، جشنواره روابط عمومی‌های کشور، عمومی‌های، گروه مروجان فرهنگ مصرف آب، روابط عمومی‌های استان تهران

خلاصه ماشینی:

"-کسب لوح افتخار روابط عمومی‌های استان تهران در سنجش فعالیت‌های اخلاقی و نوآوری. -کسب رتبه برترین روابط عمومی‌های کشور در بین کلیه‌ وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی. -کسب رتبه ممتاز و لوح افتخار در دوازدهمین جشنواره‌ روابط عمومی‌های کشور. با ارایه لوازم کاهنده تبلیغات آموزشی و پیام‌های‌ صرفه جویی با اریه فیلم،تیزر،توزیع کتاب و جزوات و غیره‌ به منظور آگاهی مردم به استفاده بهینه از آب و ذخایر آبی‌ تهران. -برپایی اولین و دومین همایش مشترک تهران مادرید (مدیریت مصرف بهینه آب). -ایجاد و گسترش مرکز ارتباطات مردمی 122 -تشکیل گروه مروجان فرهنگ مصرف آب -تشکیل گروه پیشگامان آب به منظور اشاعه فرهنگ مصرف‌ بهینه آب در بین کودکان و نوجوانان(دانش‌آموز)و ایجاد حس مشارکت در امر ترویج فرهنگ صرفه جویی در سطح‌ مدارس -برگزاری دو همایش پیشگامان آب -برپایی اولین جشنواره آب در مهد کودک‌های تهران -نظارت بر نصب بیش از 000/200/1 کاهنده توسط مروجان‌ مصرف بهینه"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.