Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به کارنامه موفق روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران

(1 صفحه - از 90 تا 90)

کلید واژه های ماشینی : کارنامه موفق روابط‌عمومی شرکت آب، روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب، آب، راه‌اندازی گروه مروجان مصرف آب، شرکت آب و فاضلاب استان، آب و فاضلاب استان تهران، جشنواره روابط عمومی‌های کشور، عمومی‌های، گروه مروجان فرهنگ مصرف آب، روابط عمومی‌های استان تهران، کسب رتبه برترین روابط عمومی‌های، رتبه برترین روابط عمومی‌های کشور، مصرف، استان تهران در رشته ارتباطات، لوح افتخار روابط عمومی‌های استان، کسب لوح افتخار روابط عمومی‌های، مصرف آب، مروجان مصرف آب و پیشگامان، فرهنگ مصرف بهینه آب، واحد ارتباطات مردمی، ایجاد واحد ارتباطات، عمومی‌های استان تهران در رشته، آموزش استفاده بهینه آب، رشته ارتباطات با مردم، راه‌اندازی و توسعه واحد ارتباطات، نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین صرفه‌جویی آب، تبلیغات، بحران آب کلان‌شهر تهران، ارتباط، وزارت نیرو در ارتباطات مردمی

خلاصه ماشینی: "-کسب لوح افتخار روابط عمومی‌های استان تهران در سنجش فعالیت‌های اخلاقی و نوآوری. -کسب رتبه برترین روابط عمومی‌های کشور در بین کلیه‌ وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی. -کسب رتبه ممتاز و لوح افتخار در دوازدهمین جشنواره‌ روابط عمومی‌های کشور. با ارایه لوازم کاهنده تبلیغات آموزشی و پیام‌های‌ صرفه جویی با اریه فیلم،تیزر،توزیع کتاب و جزوات و غیره‌ به منظور آگاهی مردم به استفاده بهینه از آب و ذخایر آبی‌ تهران. -برپایی اولین و دومین همایش مشترک تهران مادرید (مدیریت مصرف بهینه آب). -ایجاد و گسترش مرکز ارتباطات مردمی 122 -تشکیل گروه مروجان فرهنگ مصرف آب -تشکیل گروه پیشگامان آب به منظور اشاعه فرهنگ مصرف‌ بهینه آب در بین کودکان و نوجوانان(دانش‌آموز)و ایجاد حس مشارکت در امر ترویج فرهنگ صرفه جویی در سطح‌ مدارس -برگزاری دو همایش پیشگامان آب -برپایی اولین جشنواره آب در مهد کودک‌های تهران -نظارت بر نصب بیش از 000/200/1 کاهنده توسط مروجان‌ مصرف بهینه"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.