Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: باور ما در مورد روابط عمومی فردا این است

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) سیر شتابان فناوری اطلاعات در جهان امروز می‌رود تا از پدیده‌ای به پدیده دیگر و از سرزمینی به سرزمین دیگر راه خود را بگشاید و دیر نیست و دور نیست که در نقطه، نقطه گیتی و در هر فعالیتی که برای گذران امور و زندگی آدمیان در جریان است راه خود را بگشاید و به روش‌های سنتی آن جریان فخر بفروشد و آنها را از میدان به در کند،اگر دیروز بحث اتوماسیون‌ کارخانجات و صنایع بزرگ در سیطره این پدیده قرار داشت،امروز دادوستدهای بسیار معمولی و ارتباطات تخصصی‌ و دوستانه و نامه‌نگاری‌های بسیار خودمانی و سفارش و خریدوفروش،و حتی کلاس درس و مشق را در سیطره خلوت فردا نگاه می‌کند و اصلا فردایی که همین امروز است،رسانه‌ها در سیطره این پدیده قرار می‌گیرند. پس شایسته است مقایسه‌ای داشته باشیم‌ از این دیدگاه به روابط عمومی الکترونیک و روابط عمومی سنتی و تفاوت‌ها را نه از منظر فناوری که از منظر تاثیرگذاری‌ و تاثیرپذیری و روش‌ها و رویه‌ها تحلیل کنیم که ابزار صرف تحول نمی‌آفریند،چگونگی استفاده از ابزار تحول آفرینی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.