Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: نظام مندی روابط عمومی ابزار اصلی فرایند توسعه آن است

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ابزار اصلی فرایند توسعه، روابط‌عمومی، سرمقاله، روابط‌عمومی ابزار اصلی فرآیند توسعه، ارتباطات، نظام‌های، مدیران، نظام مدیریت ارتباطات، پای صحبت مدیران و کارشناسان، سازمان‌ها، کارشناسان، حمایت افکار عمومی برخوردار، نظام‌های مدیریتی، روابط‌عمومی انگلستان روابط‌عمومی، ابزارهای اصلی فرآینده توسعه، افکار عمومی حامی و پشتیبان، روابط‌عمومی متولی و کارشناس، روابط‌عمومی در سازمان‌ها، کارشناسان و اساتید روابط‌عمومی، روابط‌عمومی متولی و مسئول، آش، روابط‌عمومی از نظام‌مندی، روابط‌عمومی در ایران، مدیر مسئول، کرده‌اند روابط‌عمومی، فراوانی، جریانی به‌نام ارتباطات، عمومی‌ها به‌لحاظ تئوری، عنایت به‌آن روابط‌عمومی، تفاهم و پشتیبانی

خلاصه ماشینی: "اما اگر پای صحبت‌ مدیران و کارشناسان سایر بخش‌های سازمان‌ها بنشینید با نوعی ابهام از موارد علل وجودی‌ و وظایف سازمانی روابط عمومی مواجه هستند تاآنجاکه برخی روابط عمومی را نخود هر آش می‌دانند که اگر نباشد آن آش خوردنی است،اما اگر باشد نماد و نمای بهتری دارد،عده‌ای‌ هم به فایده‌بخشی روابط عمومی اعتقاد ندارند و آن‌را به‌نوعی بیگانه با فرهنگ ایرانی و منطبق‌ بر فرهنگ غربی منتسب می‌کنند و اصلا جریانی به‌نام ارتباطات که روابط عمومی متولی و کارشناس آن باشد را باور ندارند این درحالی است که امروزه نظریه‌پردازان ارتباطات معتقدند که ارتباطات در ساخت سیستم‌ها دگرگونی ایجاد می‌کند و رفتار حاصل از این دگرگونی دارای‌ جلوه‌هایی است که به‌راحتی آثار آن قابل مطالعه و بازشناخت است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.