Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های روابط عمومی کارآمد

نویسنده:

(4 صفحه - از 9 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، روابط‌عمومی کارآمد، ارتباطات، کارکنان، به‌صفحه تصویرمراجعه، ویژگی‌های روابط‌عمومی کارآمد، ویژگی‌های روابط‌عمومی کارآمد مدیر، مدیر، سازمان، اطلاعات، مدیریت، ارتباطات رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، مدیریت روابط‌عمومی سازمان‌ها، رسانه‌ها، روابط‌عمومی سازمان‌ها و ویژگی‌های خاص، اصول اخلاقی حرفه روابط‌عمومی، کارکنان سازمان، مخاطبان، تحول، روابط‌عمومی کارآمد با برنامه‌ریزی، روابط‌عمومی در ابعاد درون‌سازمانی، تولید، توجه به روابط‌عمومی بین‌المللی، محیط، عملکرد، اطلاعات مشاوره‌ای به مدیریت سازمان، ارتباطات مردمی و تولید، کارکنان و افزایش اهمیت، مخاطبان در ابعاد درون‌سازمانی، افکار عمومی

خلاصه ماشینی: "12-توانمندی تولید فراوردهای فرهنگی 13-ایفای نقش در قالب نهادهای مدنی 14-دوسویه‌بودن جریان و مبادله پیام و توجه به بازخورد درنتیجه روابط عمومی کارآمد دیگر روابط عمومی است که با سازماندهی مناسب‌ تشکیلاتی و مدیریت علمی در قالب برنامه‌های مشخص،رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ ای روابط عمومی و ارایه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیریت سازمان برای نفوذ در افکار عمومی و هدایت آن افزون‌بر برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری به شکل اصولی‌ رسانه‌ها را در خدمت گرفته و به اصل اطلاع‌یابی اهمیت ویژه داده و از طرفی با توسعه‌ فعالیت‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی و تولید فراورده‌های فرهنگی-می‌تواند جریان مبادله پیام بین سازمان و مخاطب را دوسویه کرده و بازخورد لازم را در جریان‌ ارتباطی خود با مخاطبان در ابعاد درون‌سازمانی،ملی و بین‌المللی ایجاد کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.