Skip to main content
فهرست مقالات

گزارش: نظام جامع روابط عمومی نیاز کارگزاران

نویسنده:

(8 صفحه - از 24 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، نظام جامع روابط‌عمومی، کارکنان، کارشناس روابط‌عمومی نظام جامع روابط‌عمومی، اطلاعات، نقش جایگاه روابط‌عمومی نظام سازمانی، حرفه، کارگزاران روابط‌عمومی، سازمان، نظام

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود)گزارش نظام جامع روابط عمومی نیاز کارگزاران‌ کارگزاران روابط عمومی باید به دانش و فن‌آوری روز مجهز باشند گفتگو با ابو القاسم حکیمیان‌ آموزش روابط عمومی از تئوری تا عمل مریم باقری‌ کارشناس روابط عمومی‌ نظام جامع روابط عمومی‌ نیاز کارگزاران شاید یکی از عواملی که علیرغم 40 سال فعالیت روابط عمومی در ایران باعث‌ شده که هنوز نتوانیم فعالیت حرفه‌ای در این عرصه داشته باشیم،این است که‌ نظام حقوقی مستقل نداریم. در اینجا ذکر این نکته لازم است که انجمن‌ روابط عمومی ایران سال‌هاست‌ در تلاش است که طبق بخشنامه‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ به تعریفی مدون درجهت نزدیک‌ کردن مدیریت ارشد سازمان‌ دست یابد و گروه‌های مختلف‌ شغلی روابط عمومی را تعریف‌ کند برای این‌کار شاید لازم باشد (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) در نظام آموزشی این رشته‌ تغییراتی ایجاد شود. به‌نظر من بعد از آموزش‌های‌ تخصصی این رشته باتوجه به‌ کارکرد روابط عمومی در جهان‌ امروز و تغییر بافت فعالیت این‌ حرفه از قالب سنتی به قالب علمی‌ و تئوریک و به‌کارگیری‌ الکترونیکی،آشنایی با شبکههای‌ اطلاعاتی جامعه برای حفظ تعامل‌ با مخاطبان از ویژگی‌های خاص‌ مدیران و کارگزاران روابط عمومی است. ما امروز در ابتدایی‌ ترین این مفاهیم یعنی تقویت‌ جایگاه مشخص برای‌ کارشناسان روابط عمومی با عنوان‌"سازمان نظام روابط عمومی‌"حداقل در کوتاه‌مدت‌ قابلیت اجرا ندارد شاید در آینده‌ ای نه‌چندان نزدیک قادر باشیم به‌ مفاهیم تخصصی برای این حرفه‌ دست یابند تا به تعریف واحدی از روابط عمومی برسیم و درنهایت‌ تعاریف مشخص به تعریف‌ مفاهیم تخصصی و تربیت گروه‌ های متخصص این رشته‌ بپردازیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.