Skip to main content
فهرست مقالات

استان آذربایجان

(5 صفحه - از 90 تا 94)

کلید واژه های ماشینی : شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، استان آذربایجان، روابط‌عمومی، عمومی‌ها، برق، ارتباطات، شرکت توزیع برق استان آذربایجان، شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی، روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی، هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان، روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی، جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی استان آذربایجان، شورای هماهنگی روابط‌عمومی، مدیر، سازمان، خبر، برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی، شناسایی، روابط عمومی‌ها، شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان، فنون روابط‌عمومی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، شرکت توزیع نیروی برق استان، دبیرخانه جشنواره ارسال، فعالیت، برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌های استان، مدیر عامل شرکت توزیع برق، مهندس بهادری‌وند مدیرعامل شرکت مدیریت، آثار ارسالی روابط عمومی‌ها، شورای همانگی روابط‌عمومی‌های آذربایجان شرقی

خلاصه ماشینی: "ارتقا منزلت روابط عمومی‌ ها از اقدامات ضروری و مورد نیاز است بشیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه‌ ای که با حضور اعضای شورای‌ هماهنگی روابط عمومی‌های استان‌ (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) آذربایجان شرقی در محل اداره کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن اظهار این مطلب خاطرنشان‌ ساخت،متاسفانه در بعضی از سازمان‌ها،واحد روابط عمومی و بر طبع آن عملکرد روابط عمومی لحاظ نشده است درحالیکه همکاران‌ شاغل در روابط عمومی‌ها چه در سازمان‌های دولتی و چه غیردولتی‌ پرکارترین و فعالترین افراد هستند. در بخش دیگری از این اطلاعیه‌ مقرارت حضور در این جشنواره به‌ شرح ذیل اعلام شده است: 1-آثار ارسالی روابط عمومی‌ها باید براساس ملاک‌ها و شاخص‌ های مندرج در فراخوان و به‌صورت‌ تفکیک‌شده برای هریک از بخش‌ها باشد. در این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌ها در سه بخش ارزیابی‌ میشود: الف-کار برنامه‌ای:کار برنامه‌ ای،فعالیت هدفدار و منسجم یک‌ روابط عمومی در موضوعات گروه‌ بندی‌شده زیر و براساس مراحل‌ پنجگانه ذکر شده در این فراخوان می‌ باشد که در راستای رسالت سازمان‌ انجام شده باشد. می‌باشد که در این جشنواره تنها فنون زیر مورد سنجش و ارزیابی‌ قرار می‌گیرد: 1-انتشارات و تبلیغات:نشریه‌ درون‌سازمانی،چارت و پوستر، عکس و اسلاید،فیلم و تصویر، برنامه رادیویی و تلویزیونی خاص و گزارش عملکرد منظم دستگاه 2-ارتباطات مردمی:نظام‌ پذیرش و بررسی پیشنهادات و ارتباطات مردمی با بالاترین مقام‌ دستگاه به‌صورت منظم و مستمر -ارتباطات رسانه‌ای:خبر، گزارش،جوابیه،مصاحبه‌ مطبوعاتی،بیانیه‌ها،(روابط عمومی‌ ها باید اصل اثر همراه با مطالب‌ انتشاریافته در نشریه را ارسال‌ نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.