خلاصه ماشینی:
"مهدیه مقدم، دانشجوی دانشگاه فرهنگیان یک دانشجو معلم چهطور میتواند بدون اینکه برود سر کلاس و آزمون و خطا انجام بدهد، معلمی یاد بگیرد؟ بیایید به معلمی مثل یک مهارت نگاه کنیم.
همین دلیل من و ١١٩ نفر دیگر از دانشجویان فرهنگیان بود که در ترم سوم با یکی از سختگیرترین استادان دانشگاه کلاس برداشتیم با هدف اینکه شاید چیزی یاد بگیریم، اما هیچوقت نمیتوانستیم تصور کنیم که چه ماجرایی در انتظار ما است.
باید اشاره کنم که استدلال استاد برای غیرالکترونیکی بودن رسانهها این بود که بسیاری از مدارس ایران در کلاسها پروژکتور ندارند و ما باید بیاموزیم در هر شرایطی با بهترین کیفیت تدریس کنیم.
ترم که به پایان رسید، همهمان دیگر کابوس علوم میدیدیم و خستگی وصف ناپذیری داشتیم؛ اما یک حس جدید هم درونمان بود: من از این ترم به بعد میتوانم علوم درس بدهم و همه این سختی کشیدنها ارزش داشت."