Skip to main content
فهرست مقالات

آینده مؤسسه های حرفه ای انفرادی

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 42 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : آینده مؤسسه‌های حرفه‌ای انفرادی ،حرفه‌ای ،مؤسسه‌های خدمات حسابداری و حساب‌رسی ،انفرادی ،آینده ،خدمات ،کارکنان ،مشتریان ،مؤسسه‌های خدمات حسابداری و حسابرسی ،رقابت ،مؤسسه‌های انفرادی ،مؤسسه‌های حرفه‌ای خدمات حسابداری ،خدمات حسابداری و حساب‌رسی انفرادی ،حسابداری حرفه‌ای انفرادی ،خدمات حسابداری و حسابرسی انفرادی ،مؤسسه‌ها حرفه‌ای بزرگتر ،مؤسسه‌های حسابرسی عضو انجمن حسابداران ،مؤسسه‌های حرفه‌ای ـانفرادی ،خدمات حسابداری و حساب‌رسی ابعاد ،حسابرسی انفرادی به ارائه خدمات ،خدمات مؤسسه‌های انفرادی به مشتریان ،ارائه خدمات ،مؤسسه‌های بزرگ حرفه‌ای رقابت ،مدیران مؤسسه‌های خدمات حسابداری ،پیمانها ،فعالیت ،توسعه ،ادغام ،مؤسسه‌های حساب‌رسی عضو جامعه رونق ،مؤسسه‌های حسابرسی انفرادی

خلاصه ماشینی:

"تدوین خلاصه عملکرد مؤسسه‌ به مثابه چراغ روشنی برای شناخت‌ موقعیت و زمان مناسب ادغام مؤسسه‌ است برای این برنامه‌ریزی‌ها،معمولا اطلاعات زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد: متوسط مبلغ صورتحساب‌های‌ مؤسسه بر مبنای نرخهای هر ساعت‌ کارکرد، میزان میانگین نرخ ساعتهای هر سال، میزان ساعت کارکرد سال گذشته، تعداد کارکنان و سهامداران، فهرست اشخاصی که به مؤسسه‌ مراجعه می‌کنند، مجموع سایر حق‌الزحمه‌های‌ دریافتی فهرست مشتریان یا صنایعی که‌ مؤسسه اغلب خدمات خود را به آنها ارائه می‌کند، فهرستی متشکل از 25 نفر از مشتریان به ترتیب حق‌الزحمه و خدمات، آیا مؤسسه‌های‌ حرفه‌ای ـانفرادی برای‌ ادامه فعالیت خود مجبورند که به‌ یکدیگر همبسته شوند یا در یک گروه قرار گیرند؟ فهرست خدمات خاصی که مؤسسه‌ علاقه‌مند به عرضه آنهاست در مرحله بعد از برنانه‌ریزی،باید برآورد شود که آیا با توجه به اطلاعات‌ پیشگفته،همبسته‌شدن با سایر مؤسسه‌های حرفه‌ای به توسعه و رشد موقعیت مؤسسه در آینده کمک می‌کند یا خیر؟یا اگر مؤسسه بخواهد شریک‌ داشته باشد یا در یک مؤسسه خصوصی‌ بزرگ ادغام شود،در این صورت،آیا این‌ امکان وجود دارد که با مؤسسه‌ ادغام‌شونده،در انجام تمام و یا بخشی از فعالیتها و یا در زمینه‌های کاری خاص‌ مشارکت کند و در ضمن همچنان‌ استقلال خود را حفظ نماید؟ خلاصه برای مؤسسه‌های حرفه‌ای انفرادی‌ همیشه این امکان وجود دارد که‌ مشتریان آنها را ترک کرده و به‌ مؤسسه‌ها حرفه‌ای بزرگتر مراجعه‌ کنند،زیرا زمانی که مشتریان فعالیتها خود را توسعه می‌دهند خواهان دریافت‌ خدمات بیشتری هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.