Skip to main content
فهرست مقالات

سرگرمی آفرینان کارکنان بخش تفریحات و سرگرمی ها

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 24 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : سرگرمی آفرینان کارکنان بخش تفریحات، کارکنان بخش تفریحات و سرگرمی‌ها، کارکنان، تفریحات و سرگرمی‌ها، اطلاعات، سرگرمی آفرینان، بازار کار، عرصه‌ی تفریح و سرگرمی، کارکنان صنعت تفریح و سرگرمی، بازار کار تفریح و سرگرمی

خلاصه ماشینی:

"با آن‌که بخش تفریح و سرگرمی در ظاهر هدف توسعه و ارتقای‌ اجتماعی و کمک به شهروندان را در کانون‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) توجه خود قرار داده است،اما محدودیت‌های اقتصادی،سازمانی و سیاسی نشان می‌دهد که سرگرمی آفرینان در واقع نقش چندانی در توسعه‌ی این بخش ایفا نمی‌کنند و صرفا به اداره و گرداندن آن‌ اشتغال دارند. مهارت‌های جدید مورد نیاز شرایط و فضایی که به تازگی در عرصه‌ی‌ تفریحات و سرگرمی‌ها پدید آمده است‌ ایجاب می‌کند،کارکنان این بخش در دوره‌های کارآموزی آگاهی‌های علمی و فنی‌ خود را افزایش دهند و فرهنگ علمی تازه‌ای‌ را که نیازمند عناصر اصلی و محوری زیر است،به دست آورند: 1. گاه این تصور به انسان دست می‌دهد که بخش تفریحات‌ و سرگرمی‌ها هنوز در عصر حجر به سر می‌برد:اطلاعات و شاخص‌های روزامدی‌ درباره‌ی کارکنان این بخش وجود ندارد؛ اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و خدمات کافی‌ نیستند؛شیوه‌ها توزیع اطلاعات،قدیمی‌ و منسوخ شده‌اند؛استفاده‌ی چندانی از بانک‌های اطلاعات نمی‌شود؛کارهای‌ اجرایی در زمینه‌ی فعالیت‌ها،بودجه و برنامه‌های خدمات همگانی محلی‌ فعالیت و کار در عرصه‌ی تفریحات و سرگرمی‌ها،به‌ تخصص در انجام‌ وظایف و مأموریت‌های‌ محوله مبتنی بر نوعی‌ سلسله مراتب،و هم‌چنین سطوح‌ متفاوتی از مسئولیت‌پذیری نیاز دارد (به تصویر صفحه مراجعه شود) آشفته‌اند؛هیچ روشی برای مشاوره و ارزیابی نیازها وجود ندارد یا اگر هم وجود دارد،بسیار قدیمی است؛و سرانجام این که‌ گردانندگان و دست‌اندرکاران این بخش، توجهی به خواسته‌ها و انتظارات مردم از تفریح و سرگرمی ندارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.