Skip to main content
فهرست مقالات

شیوه های افزایش انگیزش به یادگیری از دیدگاه دبیران (زن) تربیت بدنی شهر اصفهان

نویسنده: ؛ ؛ ؛

بهار 1383 - شماره 19 علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 141 تا 156)

کلیدواژه ها : انگیزش ،آموزش ،تربیت بدنی ،معلمان زن

کلید واژه های ماشینی : خصوص شاخص‌های هفت‌گانهء انگیزش نشان ،افزایش انگیزش ،افزایش انگیزش کاری دبیران تربیت‌بدنی ،افزایش انگیزش به یادگیری ،خصوص شاخص‌های هفت‌گانهء انگیزش ،شاخص‌های هفت‌گانهء انگیزش نشان ،افزایش انگیزش به آموزش ،آموزش دبیران تربیت‌بدنی مؤثر ،افزایش انگیزش معلمان تربیت‌بدنی ،انگیزش معلمان ،افزایش انگیزش معلمان ،دبیران تربیت‌بدنی ،انگیزش به آموزش دبیران ،شاخص‌های هفت‌گانهء انگیزش ،ارزشیابی نحوهء عملکرد ،نمرات دبیران با توجه ،درصد مربوط به سؤال ،شیوه‌های افزایش انگیزش ،انگیزش به آموزش مؤثر ،دبیران با توجه ،معلمان تربیت‌بدنی ،گروه‌های سنی ،تربیت‌بدنی در امر تدریس ،خصوص شاخص‌های هفت‌گانهء ،شغلی ،توجه به سطح تحصیلات ،سطح تحصیلات ،انگیزش به آموزش ،بررسی شیوه‌های افزایش انگیزش ،میانگین نمرات دبیران

هدف ازتحقیق حاضر بررسی شیوه های افزایش انگیزش به یادگیری دبیران زن تربیت بدنی شهر اصفهان است نتایج این تحقیق نشان می دهد شاخص های موردنظر در افزایش انگیزش در سطح زیاد موجب افزایش انگیزش کاری دبیران تربیت بدنی می شود مقایسه میانگین نمرات دبیران با توجه به سطح تحصیلات و سابقه کار و سطح تحصیلات و گروه های سنی نظیر سطح تحصیلات و گروه های سنی به تنهایی در خصوص بعضی از شاخص های افزایش انگیزش نظیر ارزشیابی نحوه عملکرد و امنیت شغلی و مستمری ماهانه تفاوت معنی داری را نشان می دهد و در خصوص سایر شاخص ها تفاوت معنی دار مشاهده نگردیده است اولویت بندی شاخص های هفت گانه از دیدگاه تربیت بدنی در این تحقیق شامل ارزشیابی نحوه عملکرد و لحاظ کردن نتایج آن ایجاد زمینه های موفقیت شغلی و رشد حرفه ای شرایط فیزیکی محیط کار و احساس مسئولیت شغلی امنیت شغلی و اعمال مدیریت و سرپرستی مطلوب و تدوین اهداف تربیت بدنی در امر تدریس است که با توجه به نتایج به دست آمده می توان در برنامه ریزی های آینده برای افزایش انگیزش معلمان از آن استفاده کرد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.