Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی میزان هزینه سرانه دانشجویی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و مقایسه آن با هزینه سرانه دانشجویی چند رشته منتخب

نویسنده:

علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 67 تا 82)

کلیدواژه ها :

منابع انسانی ،سرانه جاری ،سرانه عرمانی ،کارکنان چهار دانشکده ،منابع مالی

کلید واژه های ماشینی : دانشکدۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، هزینۀ سرانۀ دانش‌جویی دانشکدۀ تربیت‌بدنی، میزان هزینۀ سرانۀ دانش‌جویی دانشکدۀ، دانش‌جویی دانشکدۀ تربیت‌بدنی و علوم، میزان سرانۀ دانش‌جویی رشتۀ تربیت‌بدنی، دانشجو، هزینه سرانۀ دانش‌جویی رشته‌های فنی، دانشکدۀ روان‌شناسی و علوم تربیتی، تربیتی، رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

هدف از اجرای این تحقیق بررسی میزان سرانه دانشجویی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و مقایسه آن با هزینه سرانه دانشجویی رشته های فنی – مهندسی روان شناسی و علوم تربیتی علوم اداری و مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران است بر اساس نتایج به دست آمده دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی در سال 1380 با سرانه دانشجویی 50/7550575 ریال بیشترین میزان را دارا بوده است دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در همین سال دارای سرانه دانشجویی 24/749630 ریال بوده در رتبه دوم قر ارداشت دانشکده فنی و مهندسی در سال 1380 با سرانه دانشجویی 63/4009839 ریال درمرتبیه سوم و دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی با سرانه دانشجوئی 71/2980197 ریال در مرتبه چهارم قرار داشت با مقایسه سرانه دانشجویی در چهار دانشکده مذکور به نظر می رسد بعضی دانشکده ها با توجه به وظایف آموزشی پژوهشی از سرانه دانشجویی بالاتری نسبت به دانشکده های دیگر برخوردارند پیشنهاد می شود در مورد افزایش بودجه دانشکده های دیگر تصمیم گیری لازم به عمل آید. نویسنده : دکتر سید نصرالله سجادی ـ

خلاصه ماشینی: "جدول 1-تعداد و درصد دانشجویان به تفکیک دوره‌های تحصیلی ورودی سال 81-80 (به تصویر صفحه مراجعه شود)از دیگر موارد این پژوهش،تعداد مربیان و اعضای هیأت علمی 4 دانشکدۀ تربیت‌بدنی وعلوم ورزشی،روان‌شناسی و علوم تربیتی،علوم اداری و مدیریت بازرگانی،فنی-مهندسی بهتفکیک مدرک تحصیلی است که در نمودارهای 1 و 2 ارایه شده است. جدول 1-تعداد و درصد دانشجویان به تفکیک دوره‌های تحصیلی ورودی سال 81-80 (به تصویر صفحه مراجعه شود)از دیگر موارد این پژوهش،تعداد مربیان و اعضای هیأت علمی 4 دانشکدۀ تربیت‌بدنی وعلوم ورزشی،روان‌شناسی و علوم تربیتی،علوم اداری و مدیریت بازرگانی،فنی-مهندسی بهتفکیک مدرک تحصیلی است که در نمودارهای 1 و 2 ارایه شده است. جدول 2-اعتبارات جاری 4 دانشکده به تفکیک فصل اول و سایر فصول در سال 1380(به هزار ریال) (به تصویر صفحه مراجعه شود)مقایسۀ بودجه‌های جاری و عمرانی،تعمیر و تجهیز 4 دانشکدۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی باروان‌شناسی و علوم تربیتی،علوم اداری و مدیریت بازرگانی در سال 1380 در نمودار 3 ارایهشده است. جدول 3-جمع کل اعتبارات جاری،تعداد دانشجو و سرانۀ دانشجویی 4 دانشکده سال 1380(به ریال) (به تصویر صفحه مراجعه شود)مقایسۀ بودجۀ عمرانی و تعمیرات،خرید تجهیزات 4 دانشکدۀ تربیت‌بدنی و علومورزشی،روان‌شناسی و علوم تربیتی،علوم اداری و مدیریت بازرگانی و فنی-مهندسی درنمودار 4 ارایه شده است. جدول 3-جمع کل اعتبارات جاری،تعداد دانشجو و سرانۀ دانشجویی 4 دانشکده سال 1380(به ریال) (به تصویر صفحه مراجعه شود)مقایسۀ بودجۀ عمرانی و تعمیرات،خرید تجهیزات 4 دانشکدۀ تربیت‌بدنی و علومورزشی،روان‌شناسی و علوم تربیتی،علوم اداری و مدیریت بازرگانی و فنی-مهندسی درنمودار 4 ارایه شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.