Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان

نویسنده:

علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 135 تا 149)

کلیدواژه ها : مربی ،مدیر ،راهکارهای جذب مشتری ،سالن های بدنسازی ،مشتری ،بانوان و اصفهان ـ

کلید واژه های ماشینی : بدنسازی ،مشتریان ،میزان جذب مشتری ،میزان جذب مشتری باشگاه‌های بدنسازی ،باشگاه ،مدیران ،سالن‌های بدنسازی ،سالن‌های بدنسازی ویژۀ بانوان شهر ،میزان جذب مشتری موثر ،بررسی راهکارهای جذب مشتری ،بررسی نظرهای مشتریان سالن ،سالن‌های بدنسازی بانوان شهر اصفهاندکتر ،مشتری‌های سالن‌های بدنسازی بانوان شهر ،ویژۀ بانوان شهر اصفهان ،پرداخت شهریه در میزان جذب ،مکان ،ارائۀ خدمات در جذب مشتری ،کیفیت و کمیت امکانات ،پژوهش بررسی راهکارهای جذب مشتری ،مدیران و مربیان ،نظرهای مشتری‌های سالن‌های بدنسازی بانوان ،انواع روش‌های تبلیغاتی ،خطای ،فرضیۀ ،بررسی نظرهای مشتری‌های سالن‌های بدنسازی ،پرداخت شهریه ،میزان ارائۀ خدمات در جذب ،کلاس‌های باشگاه ،روش‌های تبلیغاتی در میزان جذب ،میزان ارائۀ خدمات

هدف کلی از این پژوهش بررسی راهکارهای جذب مشتری توسط سالن های بدنسازی ویژه بانوان شهر اصفهان بوده است .

خلاصه ماشینی:

"جدول 8-بررسی میانگین نمرۀ به دست آمده از هریک از فرضیه‌ها در جذبمشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مشتریان (به تصویر صفحه مراجعه شود) نتایج جدول 8 نشان می‌دهد در متغیرهای 1،3،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقداربحرانی جدول در سطح خطای 0/01 بزرگ‌تر است،بنابراین استفاده از مدیران و مربیانمتخصص و متعهد،میزان ارائۀ خدمات،موقعیت مکانی و فضای داخلی باشگاه،استفاده ازمزایای جنبی و پاداش‌ها بیش از سطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر است. جدول 9-بررسی میانگین نمرۀ استفاده از هریک از فرضیه‌ها در میزان جذبمشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مدیران (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به جدول 9،فرضیه‌های 1،2،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقدار بحرانی جدولدر سطح خطای 10/0-p بزرگ‌تر است،بنابراین هریک از عوامل مذکور از جمله استفاده ازمدیران و مربیان متخصص و متعهد،کمیت و کیفیت امکانات،موقعیت مکانی و فضای داخلیباشگاه،استفاده از مزایای جنبی و پاداش‌ها در هنگام پرداخت شهریه،از دیدگاه مدیران بیش ازسطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر بوده‌اند. جدول 10-بررسی میانگین استفاده از هریک از فرضیه‌ها در میزانجذب مشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مربیان (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به جدول 9،فرضیه‌های 1،2،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقدار بحرانی جدولدر سطح خطای 10/0-p بزرگ‌تر است،بنابراین هریک از عوامل مذکور از جمله استفاده ازمدیران و مربیان متخصص و متعهد،کمیت و کیفیت امکانات،موقعیت مکانی و فضای داخلیباشگاه،استفاده از مزایای جنبی و پاداش‌ها در هنگام پرداخت شهریه،از دیدگاه مدیران بیش ازسطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر بوده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.