چکیده:
هدف کلی از این پژوهش بررسی راهکارهای جذب مشتری توسط سالن های بدنسازی ویژه بانوان شهر اصفهان بوده است .
خلاصه ماشینی:
"جدول 8-بررسی میانگین نمرۀ به دست آمده از هریک از فرضیهها در جذبمشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مشتریان (به تصویر صفحه مراجعه شود) نتایج جدول 8 نشان میدهد در متغیرهای 1،3،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقداربحرانی جدول در سطح خطای 0/01 بزرگتر است،بنابراین استفاده از مدیران و مربیانمتخصص و متعهد،میزان ارائۀ خدمات،موقعیت مکانی و فضای داخلی باشگاه،استفاده ازمزایای جنبی و پاداشها بیش از سطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر است.
جدول 9-بررسی میانگین نمرۀ استفاده از هریک از فرضیهها در میزان جذبمشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مدیران (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به جدول 9،فرضیههای 1،2،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقدار بحرانی جدولدر سطح خطای 10/0-p بزرگتر است،بنابراین هریک از عوامل مذکور از جمله استفاده ازمدیران و مربیان متخصص و متعهد،کمیت و کیفیت امکانات،موقعیت مکانی و فضای داخلیباشگاه،استفاده از مزایای جنبی و پاداشها در هنگام پرداخت شهریه،از دیدگاه مدیران بیش ازسطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر بودهاند.
جدول 10-بررسی میانگین استفاده از هریک از فرضیهها در میزانجذب مشتری با نمرۀ ملاک از دیدگاه مربیان (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به جدول 9،فرضیههای 1،2،4 و 5 مقدار t مشاهده شده از مقدار بحرانی جدولدر سطح خطای 10/0-p بزرگتر است،بنابراین هریک از عوامل مذکور از جمله استفاده ازمدیران و مربیان متخصص و متعهد،کمیت و کیفیت امکانات،موقعیت مکانی و فضای داخلیباشگاه،استفاده از مزایای جنبی و پاداشها در هنگام پرداخت شهریه،از دیدگاه مدیران بیش ازسطح متوسط در میزان جذب مشتری موثر بودهاند."