Skip to main content
فهرست مقالات

شیوه های کاربردی جذب اولیاء در کلاسهای آموزش خانواده

نویسنده:

(6 صفحه - از 50 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : کلاسهای آموزش خانواده ،جذب اولیاء در کلاسهای آموزش ،تبلیغات ،استقبال ،کلاسهای آموزش خانواده استقبال ،شیوه‌های کاربردی جذب اولیاء ،کلاسهای آموزش خانواده شرکت ،تربیتی ،کلاسهای آموزش خانواده به عمل ،رسانه‌ها ،کارشناسان ،مدرسه ،آمار ،مدیر ،شرکت در کلاسهای آموزش ،مشکلات ،امر تبلیغات در جذب اولیاء ،امر اهمیت ویژهء جذب اولیا ،نتایج بارز کلاسهای آموزش خانواده ،جذب اولیاء در امر آموزش ،اساس آمار آموزش خانواده ،استقبال خانواده‌ها از امر آموزش ،تبلیغات رسانه‌ها در فصل مناسب ،عدم جذب اولیاء ،برنامه‌ریزی زمانی مناسب مدارس ،ارتباط ،بررسی راههای ترغیب اولیاء ،عدم شرکت اولیا مؤثر ،امر آموزش خانواده ،برنامه‌ریزی زمانی مناسب مدیران

خلاصه ماشینی:

"برخی از مشکلات را در اینجا مطرح‌ می‌کنیم: -عدم جذب اولیاء در کلاسهای آموزش‌ خانواده‌ -ناهماهنگی در امر تبلیغات برای این‌ کلاسها و به عبارتی کافی نبودن تبلیغات‌ -وجود مشکل در راههای ارتباطی‌ -عدم توازن در عدهء پدران و مادران شرکت‌ کننده در کلاسها تبلیغات،رکن اساسی برای به حرکت در آمدن آموزش خانواده در نظرسنجی‌یی که از کارشناسان و مسؤولان انجمنها در خصوص تأثیر رسانه‌ها، بویژه صداوسیما و انجام کارهای تبلیغاتی در جهت جذب اولیاء برای شرکت در کلاسهای‌ آموزش خانواده به عمل آمد،نتایج زیر حاصل شد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) چنانکه از جدول فوق برمی‌آید 93% از پاسخگویان بطور نظری در مورد تأثیر رسانه‌ها و امر تبلیغات در جذب اولیاء برای شرکت در کلاسهای آموزش خانواده نظر مثبت داشته‌اند. اما سؤال این است که آیا با توجه به امکانات‌ موجود در این مسیر بطور عملی کار شده یا خیر؟برای این منظور به بحث در مورد نحوهء آگاهی دادن و برقراری ارتباط با شرکت‌کنندگان (به تصویر صفحه مراجعه شود) در کلاسهای آموزش خانواده می‌پردازیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.