Skip to main content
فهرست مقالات

معلم و دانش آموزان آهسته گام

نویسنده:

(6 صفحه - از 5 تا 10)

کلید واژه های ماشینی : کودکان و نوجوانان، آهسته گام، ویژگیهای عاطفی کودکان و نوجوانان، کودکان و نوجوانان آهسته‌گام، هوشی، نوجوانان آهسته، روانی، مدرسه، تنبیه، آزمونهای هوشی، نگرشی مثبت و خوشایند، بیشترین، انگیزشی، نگرشهای کودکان و نوجوانان نسبت، بیان ویژگیهای عاطفی کودکان، کودکان آهسته‌گام، انگیزه، رفتار، اجتماعی، توجهات عاطفی و رضامندی روانی، دامنه توجه کودکان و نوجوانان، عاطفی کودکان آهسته‌گام، تجارب شناختی و احساسات خوشایند، کودکان آهسته، خوشایند نسبت، دانش‌آموزان آهسته، انگیزه‌های فردی بیشترین، دامنه توجه، نوجوانان آهسته‌گام در موقعیت‌های، احساس

خلاصه ماشینی: "به همین دلیل کارشناسان و مجریان آزمونهای هوشی می‌بایست با بصیرت کافی به این عامل مهم و تعیین کننده توجه داشته باشند، زیرا بهترین و معقول‌ترین نتایج حاصل از آزمونهای هوشی، نتیجه یا نمره‌ای است که بیانگر کمترین فاصله میان توان بالقوه 1 و توان بالفعل 2 آزمودنی باشد؛و این نتیجه زمانی به دست می‌آید که آزمودنی در سلامت جسمی، حسی و روانی کامل به سر برد و از نگرشی مثبت و خوشایند نسبت به فرایند آزمون از بالاترین انگیزه تلاش برای به فعلیت رساندن توانایی‌ها و قابلیت‌های نهفته خود برخوردار باشد. در این قسمت سعی می‌شود به لحاظ اهمیت فوق العاده بهداشت روانی و نمو مطلوب هیجانها و احساسات، به برخی از ویژگیها و نیازهای عاطفی کودکان و نوجوانان آهسته گام، که در فرایند تحول شناختی و نیل به قابلیتهای فردی و اجتماعی ایشان بسیار مهم و تعیین کننده است، اشاره گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.