Skip to main content
فهرست مقالات

نقش دانش آموزان، اولیاء و مربیان در بهسازی و نوسازی مدارس

نویسنده:

(6 صفحه - از 27 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان ،بهسازی و نوسازی مدارس ،خرابکاریهای آموزشی ،مربیان در بهسازی ،خرابکاریهای آموزشی از دیدگاه دانش‌آموزان ،طرح بهسازی و نوسازی مدارس ،نگه‌داری امکانات و تجهیزات آموزشی ،اولیاء و مربیان ،امکانات و تجهیزات ،مشارکتهای ،نگه‌داری امکانات آموزشی ،اجتماعی ،پیش‌بینی امکانات ،میز ،حفظ و نگه‌داری امکانات ،کلاس ،امکانات واحدهای آموزشی ،بهسازی و نوسازی مدارساشاره ،عدم پیش‌بینی امکانات ،پیش‌بینی امکانات لازم ،بهسازی واحدهای آموزشی ،خرابکاریهای آموزشی دانش‌آموزان ،واحدهای آموزشی با پیش‌بینی وسایل ،پیش‌بینی وسایل و امکانات ،شکوفایی مشارکت‌های اجتماعی در جامعه ،جامعه ،امکانات آموزشی اعتبارات لازم ،ایجاد خرابکاریهای آموزشی ،طرح " بهسازی مدارس ،راههای پیش‌گیری از خرابکاریهای آموزشی

خلاصه ماشینی:

"با تقدیر از تلاشها و فعالیتهای انجام شده توسط کلیۀ دست اندرکاران و مجریان طرح یاد شده،مقالۀ ذیل به منظور تأکید بر نقش مؤثر دانش‌آموزان و ازم هدایت آنان در عرصۀ فعالیتهای سازندۀ اجتماعی،ازجمله"بهسازی و نوسازی مدارس"به نگارش درآمده است که امیدواریم مورد توجه و استفاده قرار گیرد. به منظور فراهم کردن بستر مناسب مشارکت دانش‌آموزان در این امر،ابتدا لازم است با خرابکاریهای آموزشی،ویژگیها و انواع آن، عوامل تسریع کننده و راههای پیشگیری از خرابکاریهای آموزشی از دیدگاه دانش‌آموزان آشنا شویم. عوامل تسریع کننده در ایجاد خرابکاریهای آموزشی شناخت کامل و بسیار دقیق از کلیۀ عوامل مؤثر در ایجاد این پدیده امکان پذیر نیست،ولی مهمترین عوامل تأثیر گذار در ایجاد پدیدۀ مذکور از دیدگاه دانش‌آموزان عبارت است از: 1-عدم اطلاع و آگاهی از نتایج خرابکاریهای کوچک فردی: بسیاری از دانش‌آموزان از نتایج خرابکاریهای کوچک خود و تأثیر آن به شکل کلان در جامعه اطلاعی ندارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.