Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه آرام باشیم و فشار روانی را کاهش دهیم

نویسنده:

(8 صفحه - از 42 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : استرس، فشار روانی، بدنی، بیماریهای، آرام‌سازی، احساس، عکس العمل‌ها، خواب، موقعیت‌های استرس‌زا، زندگی، مشکلات، آرامش، افزایش فشار خون، اتفاق، قسمت، عکس العمل‌ها فرد، فکر، فعالیت، افزایش، موقعیت ایجاد استرس، شرایط استرس‌زا، روش آرام‌سازی طبیعی استفاده، فعالیت بدنی، شرایطی ایجاد استرس، شرایط فشار روانی، شرایط استرس‌زا ممکن، عکس العمل‌ها و احساسات، کار، کمک، فرد در موقعیت‌های استرس‌زای

خلاصه ماشینی: "هرکسی ممکن است با مشکلات استرس‌آمیز مواجه شود،اما بعضی از مردم نسبت به بعضی دیگر آمادگی بیشتری برای تحت استرس قرار گرفتن دارند. افرادی که بیشتر اوقات غمگین هستند،افرادی که خودشان را دست کم می‌گیرند،کسانی که انتظار دارند همۀ کارهایشان در طول 5 دقیقه انجام پذیرد،کسانی که غالبا در حال رقابت هستند،افرادی که اغلب خود را مورد بازخواست قرار می‌دهند و احساس می‌کنند که اگر همه چیز مطابق میل آنها نباشد شکست خواهند خورد،کسانی هستند که به احتمال زیاد در مقابل موقعیت‌های استرس‌زا پاسخهای نامناسب می‌دهند. برای مقابله با فشارهای روانی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ روشهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها به خودتان کمک کنید که در مقابل فشار روانی یا استرس پریشان نشوید. در اینجا راههای زیادی برای مواجه شدن با استرس پیشنهاد می‌شود که می‌توانید همۀ آنها را همزمان به کار ببرید: 1-استفاده از روشهای مفید برای نگریستن به موقعیت‌های استرس‌زا. روشهای مفید برای برخورد با موقعیت‌های استرس‌زا 1-به خاطر داشته باشید که یک استرس بدنی و یا روانی تتنها زمانی دردسر به حساب می‌آید که شما نتوانید با آن به خوبی مواجه شوید یا برخورد کنید. وقتی که کلمۀ"آرام"را با خودتان تکرار نمی‌کنید، بهتر است که راجع به موضوعاتی فکر کنید که به شما آرامش و راحتی می‌دهد و تا آنجا که امکان دارد از فکر کردن دربارۀ موضوعات ناراحت‌کنندۀ مربوط به زندگی روزانه خودداری کنید. اگر احساس ناشی از استرس ادامه پیدا کند و طول بکشد،چه کاری می‌توانید انجام بدهید؟ اگر شما سعی نموده‌اید که خودتان را با اسستفاده از فنون آرام‌سازی به آرامش برسانید ولی موفق نشده‌اید،در این صورت با پزشکان با نزدیکترین مرکز مشاوره تماس بگیرید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.