Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار انجمن

(2 صفحه - از 80 تا 81)

خلاصه ماشینی:

"این‌گونه‌ موسسه‌های خدمات پشتیبانی بخشی از شبکه‌های سازمانی تعاونی خواهند بود که در آنها موسسه‌ها با هم بسیار نزدیکتر از روش جاری مبتنی بر روابط صاحبکار-مشتری،کار خواهند کرد. ابعاد مسئولیت‌ و اختیارات کارکنان برای تصمیمگیری هر روز دامنه گسترده‌تری پیدا خواهد کرد و در نتیجه گروههای کاری بسیاری از کارهای‌ برنامه‌ریزی،کنترل و تحلیل را که بخشی از عملکرد حسابداری مدیریت بود،به عهده‌ خواهند گرفت. متاثر از همین چالشهاست؛برای مثال، شکلبندی سیستمهای هزینه‌یابی بهتر (هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت،هزینه‌یابی‌ هدف)،گسترش و اهمیت یافتن معیارهای‌ غیر مالی عملکرد(شاخصهای کلیدی‌ عملکرد،عوامل اصلی موفقیت)،تغییرات‌ سیستمهای مدیریت برای تقویت‌ پیشرفتهای مدیریت کیفیت(بهای کیفیت، کاهش فاصله تاخیر گزارشگری پایان ماه)، و استقرار سیستمهای اطلاعاتی مدیران. با این حال،گرچه در مورد ضرورت‌ تحول حسابداری مدیریت برای پاسخگویی‌ به چالشهای تجاری دهه 09 و آغاز هزاره‌ آینده توافق وجود دارد اما روشن نیست که‌ جهت این تحول چگونه باید باشد؟ راهکارهای آینده انواع راهکاراها،و چارچوبهای هنجاری‌ تشکیل‌دهنده آنها،عرصه بزرگترین تغییر در (به تصویر صفحه مراجعه شود)"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.