خلاصه ماشینی:
"یک واحد سازمانی سعی میکند که بداند چه چیزی را به دست میآورد و چرا؟این هدفهای استراتژیک چگونه با محصولات و خدمات شرکت که مشتریان حاضر به پرداخت بهای آن هستندمرتبط میشوند؟نقش واحد سازمانی در زنجیره ارزشآفرینی شرکت(از خرید مواد تا تحویل محصول به مشتری)باید ارزیابی شده و عناصر کلیدی استراتژی مناسب شرکت تعریف شود.
اما وقتی از پایین به بالا نگاه میکنیم این معیارها چگونه به نظر میرسند؟مدیران در ردههای سازمانی مختلف در مقابل این معیارها چگونه واکنش نشان میدهند؟آیا برای مدیریت امکانپذیر است که معیار و عملکرد را خوب ببیند در حالی که در فعالیتهای نامرتبط غرق شده است؟با قدری تفکر، مشکلات خاص بعضی از معیارهای عملکرد آشکار میشود.
به محض آنکه مجموعهای از معیارهای کلیدی عملکرد پیریزی شود،گام بعدیتعیین هدفهایی است که برای ترغیب مدیران به منظور رسیدن به آنها مورد استفاده قرار خواهند گرفت."