Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت و بازاریابی سازمانهای خدماتی

نویسنده: ؛

مترجم: ؛

تیر 1378 - شماره 131 (7 صفحه - از 39 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : سازمانهای خدماتی ،موسسات خدماتی ،کیفیت خدمات ،خدمات مورد انتظار ،ارائه خدمات ،رقبا ،ارائه‌کننده خدمات ،ارائه‌کننده ،ارتقای بهره‌وری ،بخش خدمات ،شرکتهای خدماتی ،مورد انتظار ،ایجاد کیفیت ،مورد کیفیت ،ارائه می‌شود

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.