Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به تئوری نمایندگی در حسابداری مدیریت

نویسنده: ؛

دی 1379 - شماره 140 (4 صفحه - از 35 تا 38)

کلید واژه های ماشینی : تئوری نمایندگی در حسابداری ،نمایندگی در حسابداری مدیریت ،حسابداری مدیریت ،تئوری نمایندگی ،سیستم حسابداری مدیریت ،هزینه‌های غیر قابل کنترل ،سیستم حسابداری ،تخصیص هزینه‌ها ،اطلاعات حسابداری مدیریت ،کاهش هزینه‌ها ،غیر قابل کنترل ،کیفیت خدمات ،تخصیص هزینه‌های غیر ،رفتار مدیر ،مدیر و سهامدار ،هزینه‌های خدماتی ،هزینه‌های خدماتی شرکت ،کاهش هزینه‌های مدیر ،هزینه‌های خدماتی سازمان ،کیفیت خدمات شرکت ،تابع مطلوبیت ،هزینه‌های غیر ،قراردادهای استقراض ،قالب مدل ،حقوق و مزایای مدیران ،مدیر بخش ،مدل نمایندگی ،هزینه و درآمد ،سوء رفتار ،مدلهای یاد شده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.