Skip to main content
فهرست مقالات

تعاونی های عرضه و بازاریابی کالا در چین

نویسنده:

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : تعاونیهای ،تعاونیهای بازاریابی و عرضه کالا ،چین ،بازاریابی کالا در چین ،عرضه و بازاریابی کالا ،تعاونیهای عرضه و بازاریابی کالا ،اقتصاد ،روستائیان ،بازاریابی و عرضه کالای چین ،فدراسیون تعاونیهای بازاریابی و عرضه ،اقتصاد تعاونی ،روستایی ،تعاونیهای بازاریابی عرضه کالا ،مؤسسه آموزشی به تعاونیهای بازاریابی ،کشور چین تعاونیهای بازاریابی ،کشاورزی ،کارآموزی ،چین تعاونیهای بازاریابی و عرضه ،سموم ،سازمان تعاونیهای بازاریابی و عرضه ،جهت کارآموزی مدیریت تعاونی ،مدیریت ،مرکز کارآموزی تعاونی ملی ،بازاریابی و عرضه کالا اداره ،کشور چین ،تجاری ،رشد اقتصاد روستایی چین ،اقتصاد تعاونی در چین ،چین نوعی فعالیت اقتصادی ،کارشناس مدیریت و اقتصاد تعاونی

خلاصه ماشینی:

"تعاونیهای عرضه و بازاریابی کالا در چین‌ نوعی فعالیت اقتصادی جمعی است که توسط دولت سازمان یافته و از طرف روستائیان چین به‌ صورت سازمانی دمکراتیک،داوطلبانه و مبتنی‌ بر کمک متقابل و ارائه خدمت به اعضاء اداره می‌شود در حال حاضر تعاونیهای‌ بازاریابی و عرضه کالا(C. ج-بازاریابی د-بهره‌برداری هـ-تبدیل مواد و-خدمات فنی ز-تجارت خارجی ح-بانکداری و اعتبار بانکی ط-بیمه تعاونی ی-تمور حقوقی و سیاسی ک-همکاری‌های بین‌المللی ارائه خدمات: بین 06 تا 07 درصد از کود شیمیایی، سموم،انواع اسپری،ابزار کشاورزی و ماشین‌ آلات مورد مصرف روستائیان در چین توسط تعاونیهای بازاریابی و عرضه کالا تأمین‌ می‌شود. همکاری تعاونیها: از اوائل سال 0591 فدراسیون‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود)تعاونیهای بازاریابی همچنین در تهیه آذوقه مورد نیاز،خدمات‌ بازرگانی و صنعت توریسم نقش دارند و به عنوان رابط بین اقتصاد شهری و روستایی عمل می‌کنند. (به تصویر صفحه مراجعه شود)بین 06 تا 07 درصد از کود شیمیایی،سموم،انواع اسپری،ابزار کشاورزی و ماشین‌آلات مورد مصرف روستائیان در چین توسط تعاونیهای بازاریابی و عرضه کالا تأمین می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.