Skip to main content
فهرست مقالات

پیشرفت های اخیر و وضعیت کنونی: اتحادیه شرکت های تعاونی عرضه و بازاریابی چین

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : تعاونی عرضه و بازاریابی چین، تعاون، توسعه تعاون کشورهای منطقه آسیا، چین، اتحادیه شرکتهای تعاونی عرضه، کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه، توسعه اتحادیه شرکتهای تعاونی عرضه، شرکتهای تعاونی عرضه و بازاریابی، کنفرانس وزرای مسئول توسعه تعاون، اتحادیه بین‌المللی تعاون، مسئول توسعه تعاون کشورهای منطقه، پیشرفت، توسعه، اتحادیه تعاونی عرضه و بازاریابی، چین اتحادیه عرضه و بازاریابی، دولت چین اتحادیه عرضه، اجلاس وزرای مسئول توسعه تعاون، کشاورزی، تعاونیهای منطقه آسیا و اقیانوسیه، دولت، هم‌کاری تعاونیهای منطقه آسیا، اقتصادی، تولید، منطقه آسیا و اقیانوسیه نقش، روستائی، جلسه وزرای تعاون، توسعه تعاون منطقه، توسعه اقتصاد ملی، محصولات، تعاون جمهوری اندونزی در کنفرانس

خلاصه ماشینی: "طبق مقررات آئین‌نامه مذکور(به موجب‌ آن دهقانان عامل اصلی تعاونی می‌باشند) اتحادیه،بنگاهی است اقتصادی در تملک‌ جمعی اعضاء،توسط اعضاء بطور داوطلبانه‌ تشکیل یافته و تحت حمایت دولت قرار دارد، عضویت و خروج اعضاء از آن آزاد است؛ امور آن به طور دمکراتیک اداره می‌شود، مدیران آن از نمایندگان اعضاء می‌باشند، حسابداری آن مستقل بوده مجاز به داشتن سود انباشته متعارف می‌باشد،رهبران آن در تمام‌ سطوح در مجمع عمومی نمایندگان اعضاء بطور آزاد انتخاب می‌شوند،هرقسمت یا هر یک از افراد حق واگذاری حقوق مادی خود را به د یگری ندارد،نمی‌تواند دارائی اتحادیه‌ را بطور نامعقول تخصیص دهد،برای این‌ تعاونی،دولت مرکزی یا محلی،مجاز به وضع‌ و تعیین تعرفه‌های ترجیحی در خصوص‌ مالیات،بیمه و قیمت‌ها می‌باشد. دولت چین اتحادیه عرضه و بازاریابی را حمایت می‌کند تا مناسبات و روابط تعاونی‌ خود را بر اساس تساوی حقوق و منافع متقابل‌ برای نیل به توسعه و پیشرفت همه‌جانبه مبادله‌ نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.