Skip to main content
فهرست مقالات

مقدمه ای بر بازاریابی بین المللی

نویسنده: ؛

دوره جدید، آبان 1372 - شماره 26 (8 صفحه - از 45 تا 52)

کلید واژه های ماشینی : ورود به بازار ،استراتژی بازاریابی ،بازارهای داخلی ،داخلی ،تجزیه و تحلیل ،شرکتهای خارجی ،کالا و خدمات ،بازارهای بین‌المللی ،برنامه بازاریابی ،کانال بازاریابی ،بازارهای بین المللی ،عوامل تولید ،قیمتهای داخلی ،بنگاه اقتصادی ،تقسیم بازار ،کالای خارجی ،طریق صادرات ،مبادلات بین‌المللی ،تصمیم می‌گیرد ،اختلاف قیمت ،امور بازاریابی ،شرایط عرضه ،مورد تجزیه و تحلیل ،بازاریابی بین‌المللی ،بازارهای خارجی ،مدیریت بازاریابی ،مدیریت بازار ،ورود به بازار خارجی ،مورد توجه مدیریت بازاریابی ،بازاریابی داخلی

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.