Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی به زبان ساده: تبلیغات و پیشبرد فروش

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : مدیر کل تعاون استان ،مدیر کل تعاون ،مدیر بازاریابی ،پیش‌بینی مقدار فروش ،پیشبرد فروش ،تبلیغات و پیشبرد فروش ،پیام تبلیغاتی ،تعاون استان ،مقدار فروش ،کل تعاون ،تولیدی ،مدیر کل ،تبلیغاتی ،تصمیم به خرید ،فعالیت‌های تبلیغاتی ،نسبت به خرید ،افزایش فروش ،مورد انتخاب کالا ،تعاون شهری استان ،وزارت تعاون ،ماهنامه تعاون ،گسترش خدمات ،کیفیت برتر ،ارائه سرویس ،شرکتهای تعاونی ،ثمربخشی تبلیغات ،حربه‌های فروش ،هدف فروش ،مورد کالایی ،رضایت مصرف‌کننده

خلاصه ماشینی:

"بدیهی است که نقش فروش در این فرآیند بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از فعالیت‌های ارتباطی به قصد ایجاد واکنش یا عکس العملی است که منجر به فروش شود و به همین دلیل است که برای تحقق فروش یا افزایش آن هزینه‌های گزافی انجام می‌شود، کادر فروش با دقت و وسواس انتخاب‌ می‌شوند،به توانایی‌های آنها توجه می‌شود و مؤسسه اعتقاد پیدا می‌کند که کادر فروش رابط او با مصرف‌کنندگان یا نماینده و نشانگر شخصیت بنگاه اقتصادی است. وقتی اطلاعات اولیه از طریق تبلیغات‌ آگاهی دهنده به جامعه داده می‌شود و بعد از اینکه با تکرار تبلیغات و بمباران کردن مصرف‌ کننده بوسیله پیام‌های خاص،نام تجاری معینی‌ در اذهان به ثبت می‌رسد،نهایتا با تبلیغ متقاعد کننده در محل‌های فروش،یعنی درست در جایی که مصرف‌کننده انتخاب نهایی را انجام‌ می‌دهد یا انتخاب انجام شده را به مرحله اجرا می‌گذارد،در تصمیم‌گیری او دخالت می‌شود و یا تغییری در آن ایجاد می‌شود که کالای‌ مورد نظر را انتخاب کند. د-تخمین عده‌ای که علیرغم وجود نیاز و برخورداری از قدرت مالی،فاقد انگیزه‌ لازم برای خرید کالای مورد بحث هستند و عند اللزوم برنامه‌ریزی ارتباط و تبلیغات به‌ قصد ایجاد انگیزه در آنها باید انجام شود. -آگاهی نسبت به وجود یک کالا یا خدمت در بازار -افزایش دانستنیها و اطلاعات راجع به یک‌ موضوع -ایجاد علاقه و کشش نسبت به یک کالا یا محصول -ترجیح یک علامت یا نام تجارتی نسبت به‌ دیگری -ایجاد هوس و انگیزش -تمایل به خرید -خرید ثمربخشی تبلیغات هر اقدام تبلیغاتی باید متکی به‌ برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات قبل بوده،هدف یا اهداف معینی را در نظر داشته و مراحل علمی‌ خاص خود را طی کرده باشد تا به نتیجه‌ مطلوب دست یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.