Skip to main content
فهرست مقالات

ارزیابی تصورات و انتظارات مشتریان از فروشگاههای تعاونی آموزشگاهی در سنگاپور

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : فروشگاههای تعاونی آموزشگاهی در سنگاپور ،تعاونی ،انتظارات مشتریان از فروشگاههای تعاونی ،مشتریان ،انتظارات ،تصورات ،اطلاعات ،تصورات و انتظارات مشتریان ،فروشگاههای تعاونی آموزشگاهی سنگاپور ،انتظارات اعضاء و مشتریان تعاونی‌های ،تعاونی‌های سنگاپور تحقیق در زمینه ،پرسشنامه ،انتظارات اعضاء مشتریان از تعاونی ،مشتریان تعاونی‌های آموزشگاهی ،انتظارات اعضاء و مشتریان ،ضعف فروشگاهها و انتظارات مشتریان ،تصورات و انتظارات اعضاء مشتریان ،تصورات و انتظارات اعضاء ،زمینه تصورات و انتظارات اعضاء ،مدیران تعاونی‌ها شناخت بهتری ،عملکرد تعاونی ،اعضاء و مشتریان ،فعالیت تعاونی‌های آموزشگاهی ،تحقیق ،نظرات ،اتحادیه ملی تعاونی‌های سنگاپور تحقیق ،ضعف فروشگاههای تعاونی ،انتظارات پاسخگویان و تعداد پاسخگویان ،شناخت ،پرسشنامه‌ها بیانگر تصورات و انتظارات

خلاصه ماشینی:

"بخش دوم و سوم در واقع با یکدیگر مرتبط هستند سئوالات این دو بخش هر چند به گونه‌ای متفاوت طراحی شده‌اند ولی‌ در حقیقت مفاهیم یکسانی را مورد پرسش‌ قرار می‌دهند و بنابراین،هماهنگ بودن‌ پاسخهای داده شده به این دو بخش یا بر عکس عدم تطابق پاسخها واقعیتی را به‌ دست می‌دهد که براساس آن می‌توان به‌ قدرت یا ضعف فروشگاههای تعاونی پی‌ برد و این یکی از اهداف تحقیق است. جدول شماره(3):انتظارات پاسخگویان و تعداد پاسخگویان هر مورد (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره(4) (به تصویر صفحه مراجعه شود) نمودار شماره(5): انحراف بین انتظارات و تصورات پاسخگویان (به تصویر صفحه مراجعه شود) پرسشنامه(1) اتحادیه ملی تعاونی‌های سنگاپور تحقیق در زمینه تصورات و انتظارات‌ اعضاء و مشتریان تعاونی‌های‌ آموزشگاهی نام تعاونی........... 4-کاملا درست 3-تقریبا درست 2-نه تقریبا درست 1-کاملا غلط نظرتان درباره عملکرد تعاونی در حال‌ حاضر چیست؟ توجه:لطفا دور عددی دایره بزنید که در برگیرنده کامل نظرات شما است: 4-بسیار مهم 3-مهم 2-نه خیلی مهم 1-بی‌اهمیت لازم است که مدیران تعاونی‌ها شناخت بهتری از تصورات و انتظارات اعضاء و مشتریان خود داشته باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.