Skip to main content
فهرست مقالات

سیستم اطلاعات مدیریت فروش

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،سیستم اطلاعات مدیریت فروش ،سیستم اطلاعات ،فروش ،مدیران ،سیستم اطلاعات بازاریابی ،شناخت سیستم اطلاعات مدیریت فروش ،مشتری ،سیستم اطلاعاتی بازاریابی و فروش ،اطلاعاتی مدیران ،اطلاعات بازار ،قیمت ،بازار ،سیستم اطلاعات مدیریت فروش سیستمی ،محصول ،سیستم اطلاعات فروش ،تولید ،سیستمهای اطلاعات فروش و بازاریابی ،طراحی سیستم اطلاعات مدیریت فروش ،فروشنده ،ارتباط سیستم اطلاعاتی بازاریابی ،بازاریابی ،هزینه ،مزایای سیستم اطلاعات مدیریت فروش ،توزیع ،بررسی سیستم اطلاعات فروش ،اطلاعات مدیریت فروش و تعیین ،مشتریان ،رقبا ،کنترل

خلاصه ماشینی:

"دلایل زیر مترتب به این موضوع می‌باشد: 1-اهمیت ندادن به مشتری و خواسته‌های او 2-عدم پیگیری نسبت به سفارشات‌ مشتریان 3-عدم دسترسی به نیروی فروش‌ متخصص 4-فقدان انگیزه‌های لازم در فروشندگان 5-نداشتن بخش بازاریابی فعال 6-پیگیری نکردن قیمت رقبا 7-نبود ارتباط کاری مناسب بین مدیران‌ عملیاتی 8-نداشتن بخش تبلیغات و اصولا هزینه‌ تبلیغات را غیر لازم در نظر گرفتن 9-مشخص نبودن کار هر بخش نسبت‌ به جمع‌آوری اطلاعات لازم 01-بی‌اهمیت دانستن سرعت در انجام‌ عملیات و بازار رقابت 11-آشنا نبودن مدیران به سیستمهای‌ بازاریابی و فروش جدید در سطح دنیا و ایران 21-بکار بردن روابط در استخدام افراد بدون تخصص در رابطه با کار محوله 31-زائد دانستن آموزش فروشندگان و بقیه پرسنل 41-مهمتر از هر چیزی اهمیت ندادن به‌ عامل اصلی موفقیت سازمان یعنی‌ «اطلاعات» 51-عدم رعایت خدمات بعد از فروش و سایر خدمات لازم به مشتریان تمامی موارد فوق را از زاویه دید عوامل‌ بازاریابی می‌توان به صورت زیر تفسیر نمود: 1-به دلیل شرایط خاص کشور در سالهای اخیر،ماهیت و وابستگی‌های دولتی‌ تولید،می‌توان گفت عامل رقابت از اقتصاد کشور حذف شده و نتیجتا انگیزه‌ای برای‌ برنامه‌ریزی و کنترل کارایی وجود نداشته‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.