Skip to main content
فهرست مقالات

فروشندگی و اصول آن در تعاونیهای مصرف

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : فروش ،مشتری ،فروشندگی ،فروشنده ،فروشندگی و اصول ،تعاونی‌های مصرف ،مشتریان ،آداب فروشندگی جنبه‌های اخلاقی فروشندگی ،اصول اخلاقی فروشندگی ،مدیران ،فروشگاه ،صحبت ،فروشندگی در شرکت‌تعاونی ،رعایت اصول اخلاقی ،حقیقت فروش در شرکت‌تعاونی ،فروشندگان و پرسنل فروشگاه تعاونی ،آموزش کامل اصول فروشندگی ،کار فروشنده ،کار فروش ،فروشنده و مشتری ،فروشندگان و مشتریان عضو ،شایستگی‌های شخصی فروشندگان ،شرکت‌تعاونی مصرف ،فعالیت ،فعالیت شرکت‌تعاونی ،در تعاونی‌های ،فروشندگی هنری ،کار فروشندگی ،فروشندگان در شرکت‌تعاونی ،فروش کالایی

خلاصه ماشینی:

"البته رمز موفقیت بسیاری از فروشندگان در پشتوانه‌ صحیح مدیریتی است‌ که پشت سر آنها قرار دارد و از آنها حمایت‌ می‌کند،بنابراین‌ چنانچه مدیریت یک‌ شرکت تعاونی بخواهد در کار فروش توفیق حاصل کند باید در انتخاب فروشندگان نکات زیر را رعایت‌ نماید: -استخدام زنان و مردان مناسب برای‌ خدمات و غرفه‌ای یا قسمتی که با خصوصیات اخلاقی و اجتماعی مشتریان آن‌ قسمت متناسب باشد. تأمین وسایل لازم برای فروش که انجام‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) فروشندگی و اصول آن‌ در تعاونی‌های‌ مصرف *دکتر رئوف رابطی کار فروشندگی را تسهیل و فروشنده را یاری‌ دهد. همانطور که در روابط اجتماعی باید آداب معاشرت را بطور کامل‌ رعایت کرد در امر فروشندگی نیز طرز پوشیدن لباس و طریق صحبت کردن و رفتار با مشتری بسیار حائز اهمیت است که‌ مجموع آنها آداب فروشندگی نامیده‌ می‌شود. فروشندگان در شرکت تعاونی باید کوشش کنند اصول زیر را رعایت کنند: -هرگز از چیزی که نمی‌دانید واقعا خوب‌ است برای مشتری تعریف نکنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.