Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی و مدیریت بازار در تعاونیهای تولیدی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : بازار، بازاریابی، مدیریت بازار در تعاونیهای تولیدی، بازاریابی و مدیریت بازار، مشتریان، مدیران، نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان تأمین، فروش، قیمت، نگرش مشتری‌گرایی، تأمین خواسته‌ها و نیازهای انسان، محصول، فعالیتهای بازاریابی، خریداران، خواسته‌های، تأمین رضایت مشتریان، توزیع، تأمین نیازها و خواسته‌های مشتریان، نیازهای مشتریان، فروش مطلوب تعاونیهای تولیدی، قیمت‌گذاری، حاکمیت نگرش مشتری‌گرایی در تعاونیها، نیازها و خواسته‌های مشتریان تعریف، بازاریابی تلاش، ترفیع، تولید کالا در تعاونیهای تولیدی، مصرف‌کنندگان، کانال توزیع، هدف و تأمین رضایت مشتریان، مفاهیم مشترک بازاریابی و تعاونیها

خلاصه ماشینی: "تعاونیها نیز به مانند دیگر شرکتها می‌باشد نگرش مشتری‌گرایی را در انجام‌ فعالیتهایشان مورد توجه قرار دهند و با بررسی نیاز و خواسته‌های اعضاء و مشتریان و با همان نگرش با بیرون به‌ داخل که خود را در جهت تأمین رضایت‌ مشتریان سازماندهی کنند. این متغیرها که تحت‌ عنوان آمیخته‌های بازاریابی‌ marketing ) ( min مطرح می‌شوند،عبارتند از: 1-محصول‌ product 2-قیمت‌ price 3-پیشبرد promotion 4-توزیع‌ place محصول‌ product محصول را به‌عنوان هرچیزی تعریف‌ می‌کنیم که بتوان در بازار برای جلب‌ توجه،تملک،استفاده یا مصرف و عرصه‌ کرد و احتمالا می‌توان رفع یک نیاز یا خواسته را نیز داشته باشد. پیشبرد promotion فعالیتهای ترفیعی مجموعه‌ای از تبلیغات،فروش حضوری،پیشبرد فروش و روابط عمومی است که برای دستیابی به‌ هدفهای برنامه فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد و عوامل متعددی نیاز به ترفیع را مشخص می‌سازد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.